ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

انگیزه مهاجم نهاد ریاست جمهوری چه بود؟

انگیزه مهاجم نهاد ریاست جمهوری چه بود؟یکی از فرماندهان سپاه تهران گفته است که فردی که روز دوشنبه ۱۶ بهمن قصد داشت با سلاح سرد وارد نهاد ریاست جمهوری شود، انگیزه سیاسی نداشته است. اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران به خبرگزاری فارس گفت که این فرد که کفن سفید پوشیده بود "چند قمه و سلاح سرد در زیر لباسش داشته است".

قرارگاه ثارالله سپاه مسئولیت تأمین امنیت استان تهران را بر عهده دارد و فرماندهی آن به عهده فرمانده کل سپاه پاسداران است. به گفته سرتیپ کوثری فرد مهاجم تلاش کرد تا از گیت ساختمان ریاست جمهوری عبور کند اما "بچه‌های سپاه جلوی او را گرفته‌اند".

این فرمانده سپاه گفت: "در این هنگام مامورین حفاظت گفتند که شاید از تیم انتحاری باشد، لذا دو تیر به پای او شلیک و او را دستگیر کردند."
زندگینامه (بیوگرافی) محمداسماعیل کوثری
حدود ساعت یازده روز دوشنبه رسانه‌های خبری ایران از تلاش یک فرد قمه به دست برای وارد شدن به نهاد ریاست جمهوری و شلیک مأموران به او خبر دادند.

بعد از این واقعه محسن همدانی، معاون امنیتی استاندار تهران گفت که این فرد ۳۵ ساله بوده و بعد از تیراندازی به بیمارستان منتقل شده است.

اسماعیل کوثری امروز به خبرگزاری فارس گفت که این فرد "هم اکنون در حال مداواست و پس از آن مشخص خواهد شد که به چه نیتی و با چه سابقه‌ای اقدام به این کار کرده است."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.