ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

انفجار در یک آزمایشگاه تشخیص طبی در خیابان ابوذر تهران

انفجار در یک آزمایشگاه تشخیص طبی در خیابان ابوذر تهرانیک ساختمان آزمایشگاه تشخیص طبی در خیابان ابوذر(فلاح) صبح دیروز طعمه آتش سوزی شد.

به گزارش 125، این حادثه ساعت 06:45 دقیقه بامداد دیروز توسط پرسنل آزمایشگاه به سامانه 125 اطلاع داده شد كه با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 65 و 28 به محل حادثه در خیابان ابوذر(فلاح)، قبل از خیابان بهبودی اعزام شدند.

داود قلی زاده معاون منطقه 4 عملیات سازمان آتش نشانی تهران درباره جزئیات این آتش سوزی گفت: آتش سوزی در طبقه پنجم یک ساختمان 5 طبقه و در یک آزمایشگاه طبی رخ داد و دود فراوان ناشی از آن در مدت کوتاهی در داخل ساختمان انتشار یافت.
وی درباره چگونگی مهار این آتش سوزی اظهار داشت: آتش نشانان با حضور به موقع در محل حادثه و بررسی نوع مواد مشتعل موجود در آزمایشگاه، با استفاده از خاموش کننده مناسب برای اثر بخشی بهتر در مهار شعله های آتش، به سرعت عملیات خود را آغاز و این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.

معاون منطقه 4 سازمان آتش نشانی افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان اقدام به یافتن محبوسین احتمالی در دیگر قسمت های این ساختمان مشغول شدند که ظاهرا همه افراد، ساختمان را ترک کرده بودند.

قلیزاده خاطرنشان کرد: با توجه به انتشاردود حاصل از آتش سوزی در ساختمان، نیروهای آتش نشانی با بکارگیری دستگاه های تهویه، دود انتشار یافته را به بیرون تخلیه کردند. علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه چهار عملیات این سازمان در حال بررسی است.

عکس: مسعود موثقانفجار در یک آزمایشگاه تشخیص طبی در خیابان ابوذر تهرانانفجار در یک آزمایشگاه تشخیص طبی در خیابان ابوذر تهرانانفجار در یک آزمایشگاه تشخیص طبی در خیابان ابوذر تهران
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.