ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پخش اعتراف نجفی، شهردار سابق تهران، در مقابل دوربین پس از قتل همسرش ميترا استاد

پخش اعتراف نجفی، شهردار سابق تهران، در مقابل دوربین پس از قتل همسرش ميترا استادصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تصاویری را پخش کرده است که در آن محمد‌علی نجفی شهردار و وزیر سابق دولت، بدون حضور وکیل به قتل همسرش اعتراف می‌کند و جزییات تازه‌ای از قتل میترا استاد را طرح می‌کند.

در این فیلم ویدیویی که به وضوح مشخص است بخش‌هایی از آن تقطیع شده، آقای نجفی از "بالا گرفتن دعواهای دو سه روز اخیر" با همسرش صحبت می‌کند و می‌گوید به قصد ترساندن همسرش اسلحه را به او نشان داده است. آقای نجفی در این ویدیو توضیح می‌دهد که به دنبال همسرش به حمام می‌رود و همسرش "که هنوز وارد وان نشده بود هول می‌کند" و با او "گلاویز" می‌شود.

این وزیر سابق دولت در ادامه توضیح می‌دهد که بارها خواسته همسرش را به طلاق توافقی راضی کند اما: "ایشان به دلایل خودش قبول نمی‌کرد، روحیه خاصی داشت و همین روحیه باعث شد که هم او جانش را از دست بدهد و هم من این اشتباه را بکنم".
در ویدیوی دیگری که ابتدا توسط صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و برخی خبرگزاری‌های دیگر منتشر شده تنها ساعاتی پس از وقوع قتل، خبرنگار این رسانه، در حضور چند مقام انتظامی دیگری اسلحه‌ای را در برابر دوربین نشان می‌دهد که می‌گوید اسلحه ارتکاب جرم است و درحالی که گلوله‌های آن را خالی می‌کند و می‌شمارد درباره تعداد گلوله‌های شلیک شده به مقتول توضیح می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دولتی ایران، ایرنا، علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران گفت که آقای نجفی با مراجعه به پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی تهران بازداشت شده و اسلحه‌ای که قتل با آن صورت گرفته هم کشف شده است.

در یکی دیگر از ویدیوهای منتشر شده توسط صدا و سیما آقای نجفی با ظاهری آراسته دیده می‌شود درحالی که در دفتر آگاهی تهران روی مبلی در برابر رییس پلیس آگاهی، علیرضا لطفی، نشسته و مشغول نوشیدن چای است.

به گزارش خبرگزاری ایسنا آقای لطفی درباره جزئیات اعترافات آقای نجفی گفت: "در صحبت‌های اولیه او اعلام کرد که این اقدام به دلیل فشارهای روانی و مشکلات خانوادگی انجام شده است." آقای لطفی گفت "تصور ما این است که این اتفاق زاویه پنهان دیگری نداشته باشد."

پیشتر محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفته بود که آقای نجفی در اعترافاتش گفته "به دلیل اختلافات خانوادگی" همسرش را به قتل رسانده است.

خبرگزاری قوه قضاییه به نقل از آقای شهریاری گزارش داده است که "آقای نجفی همسر خود را با شلیک دو گلوله به قلب و دست او به قتل رسانده است."

ظهر روز سه‌شنبه هفت خرداد سرپرست دادسرای امور جنایی تهران خبر قتل میترا استاد را به رسانه‌ها اعلام کرد.

آقای شهریاری گفت که "همسر دوم نجفی که زن جوانی بود، در خانه‌ای مسکونی در منطقه سعادت‌آباد تهران به قتل رسیده است."

"قتل در حمام"

رییس پلیس آگاهی تهران درباره جزئیات حادثه قتل میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی گفته است: "ساعت ۱۰:۳۰ صبح دیروز پسر او به همراه دخترش و راننده وارد خانه شدند و با جسد مقتول در داخل حمام مواجه شدند."

خبرگزاری فارس نوشته است که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این قتل در طبقه هفتم برجی در بلوار خوردین سعادت‌آباد در تهران رخ داده است."

هم‌زمان با انتشار خبر قتل خانم استاد خبرنگار انصاف‌نیوز، در توییتر خود نوشت که میترا استاد روز دوشنبه شش خرداد با این سایت تماس گرفته و برای مصاحبه در روز سه‌شنبه با آنها قرار مصاحبه گذاشته بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.