ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ازدواج پادشاه تایلند با بادیگاردش خبرساز شد

ازدواج پادشاه تایلند با بادیگاردش خبرساز شددربار تایلند در بیانیه‌ای از ازدواج پادشاه این کشور با معاون فرمانده گارد محافظ پادشاه خبر داده است. براساس این بیانیه پس از ازدواج به همسر پادشاه لقب ملکه داده شده است.

این خبر غیرمنتظره در حالی اعلام شد که مراسم مفصل تاجگذاری برای روز شنبه (۴ مه) برنامه‌ریزی شده و در جریان آن، تقدیس پادشاه جدید صورت خواهد گرفت.

ماهاواجیرالونگ کورن، پادشاه ۶۶ ساله تایلند پس از مرگ پدرش در سال ۲۰۱۶ پادشاه شد.

او قبلا سه بار ازدواج کرده و طلاق گرفته است و چند فرزند دارد.

در بیانیه دربار تایلند آمده لست: "پادشاه تصمیم گرفته ژنرال سوتیدا واجیرالونگ کورن نا آیودیا را ملکه این کشور کرده و او پس از دریافت این عنوان، عضوی از خانواده سلطنتی خواهد بود."

ملکه سوتیدا، مدت‌های مدیدی است که شریک زندگی پادشاه تایلند است و سال‌هاست که به همراه او در انظارعمومی ظاهر می‌شود، هرچند هرگز روابط آن‌ها رسما تایید نشده بود.

تصاویری از مراسم ازدواج پادشاه با حضور اعضای خانواده سلطنتی و مقامات دربار در شبکه تلویزیونی این کشور نشان داده شده است.ازدواج پادشاه تایلند با بادیگاردش خبرساز شد
در بخشی از این تصاویر پادشاه تایلند در حال ریختن آب مقدس بر سر ملکه سوتیدا دیده می‌شود. سپس آن‌ها مدارک مربوط به ازدواجشان را امضا می‌کنند.

در سال ۲۰۱۴ پادشاه تایلند، سوتیدا تیدجای را که قبلا مهماندارخطوط هوایی تایلند بود به عنوان معاون فرمانده واحد حفاظت شخصی خود انتخاب کرد. او سپس در سال ۲۰۱۶ به ملکه سوتیدا درجه ژنرالی در ارتش را داد.

بامیبول آدولیادی، پادشاه سابق تایلند در ۸۸ سالگی در سال ۲۰۱۶ درگذشت. او به مدت ۷۰ سال پادشاه این کشور بود.
ازدواج پادشاه تایلند با بادیگاردش خبرساز شد
پادشاه تایلند در حال ریختن آب مقدس بر سر ملکه سوتیدا
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.