ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اقدام عجیب پادشاه تایلند / نامزد پادشاه از تمام عناوین سلطنتی محروم شد

اقدام عجیب پادشاه تایلند / نامزد پادشاه از تمام عناوین سلطنتی محروم شدپادشاه تایلند نامزد خود را به دلیل نافرمانی و سرکشی از تمام عنوان‌های سلطنتی محروم کرد. واجیرالونگ‌ کورن عنوان‌های سلطنتی را در حالی از نامزدش پس گرفت که تازه چند ماه پیش او را به آن عنوان‌ها مفتخر کرده بود.

بر اساس بیانیه رسمی کاخ شاهی تایلند که روز دوشنبه ۲۹ مهر در این زمینه منتشر شد سینینات وونگواجیراپاکدی بسیار «جاه‌طلب» بوده و تلاش کرده خود را تا درجه ملکه ارتقاء دهد. در این بیانیه آمده است: «رفتار نامزد پادشاه همراه با بی‌احترامی بوده است.»

در تاریخ پادشاهی تایلند در یک قرن اخیر، سینینات نخستین فردی است که به درجه «نامزد نجیب پادشاه» یا همان سینینات وونگواجیراپاکدی رسیده بود. «نامزد» پادشاه تایلند در واقع زنی غیر از ملکه یا همسر واقعی اوست که پادشاه او را به عنوان همسر دوم خود اختیار می‌کند. پادشاهان پیش از واجیرالونگ‌ کورن در نزدیک به یک قرن گذشته همگی تک‌همسر بوده‌ و هیچ‌کدام‌شان نامزد نداشتند.اقدام عجیب پادشاه تایلند / نامزد پادشاه از تمام عناوین سلطنتی محروم شد
واجیرالونگ‌ کورن در ماه ژوئیه سال جاری، یعنی تنها دو ماه پس از ازدواج با همسر چهارمش، ملکه سوتیدا، نامزد یا همسر دوم اختیار کرد. نام واقعی نامزد پادشاه تایلند نیرامون اونپروم است و اکنون پس از آن که لقب سلطنتی از او گرفته شد، دوباره با نام قبلی خود شناخته می‌شود.

سینینات وونگواجیراپاکدی یا نیرامون اونپروم سابق علاوه بر مقام و درجه ارشد نظامی که داشت، خلبانی ورزیده، پرستار و محافظ شخصی بود.

اما ملکه سوتیدا، پیش از مرگ پادشاه قبلی محافظ او بود و پس از مرگ او به همسری پادشاه جدید در آمد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.