ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

استقبال بی سابقه از عکس‌های ملکه جدید تایلند!!

استقبال بی سابقه از عکس‌های ملکه جدید تایلند!!عکس‌های جدید منتشر شده از سوتیدا الونگکورن، همسر واجیر الونگکورن، پادشاه تایلند موجب شگفتی مردم این کشور شد و به گفته مسئولان کاخ سلطنتی حجم بازدید مردم از وبگاه پادشاه این کشور به حدی بود که این وبگاه را از کار انداخت.

وبگاه رسمی پادشاه تایلند روز دوشنبه 26 آگوست تصاویر بی‌سابقه‌ای از سوتیدا الونگکورن منتشر کرد. در این عکس‌ها ملکه جدید تایلند که پیش از این محافظ پادشاهی این کشور بود، با لباس نظامی و در حال انجام تمرینات نظامی دیده می‌شود. عکس دیگری از خانم سوتیدا الونگکورن در کنار همسرش درون یک هواپیمای نظامی ثبت شده است.استقبال بی سابقه از عکس‌ها ملکه جدید تایلند!!
این تصاویر پس از آن منتشر شدند که به دستور پادشاه تایلند صفحه‌ زندگینامه ملکه این کشور در وبگاه رسمی پادشاه راه‌اندازی شد. مسئولان قصر پادشاهی می‌گویند حجم بازدیدها سبب شده وبگاه پادشاه از کار بیافتد.
استقبال بی سابقه از عکس‌ها ملکه جدید تایلند!!
روزنامه رویال گازیت روز چهارشنبه 2 می 2019 اعلام کرد که واجیر الونگکورن 66 ساله با محافظ شخصی خود، سوتیدا الونگکورن ازدواج کرد.
استقبال بی سابقه از عکس‌ها ملکه جدید تایلند!!
سوثیدا، ملکه جدید تایلند اگر چه سه سال است که در قصر پادشاهی حضور دارد و همه جا همراه واجیر است، اما اطلاعات بسیار اندکی درباره او وجود دارد. نام خانوادگی ملکه تایلند پیش از ازدواج با پادشاه، تیدجای بود. او چهارمین همسر واجیر الونگکورن است.

براساس اخباری که به رسانه‌های تایلند درز کرده، سوتیدا پیش از ورود به قصر پادشاهی، مهماندار تای ایرویز، خطوط هوایی تایلند، بود. او در سال 2014 به گارد محافظان قصر پادشاهی پیوست و پس از آن فرمانده محافظان شخصی پادشاه شد. او در حال حاضر درجه ژنرال دارد.

واجیر الونگکورن که سوثیدا را به همسری برگزید، جانشین پدر فقیدش، بومیپول آدولیاده، پادشاه پیشین تایلند، شد. بومیپول آدولیاده که با نام رامای نهم نیز شناخته می‌شود، رکورددار مدت پادشاهی در دنیا بود. او در 5 می 1950 تاج‌گذاری شد و 13 اکتبر 2016، پس از 70 سال و 126 روز حکومت، به دلیل بیماری در بیمارستان سیریراج بانکوک درگذشت.

تایلند از سال 1932 یک کشور مشروطه سلطنتی است که طبق قانون اساسی قدرت سیاسی در دست نخست‌وزیر و پارلمان کشور است. پادشاه رئیس حکومت است و «جایگاهی درخور احترام و عبادت» دارد. در تایلند، مقام سلطنت از محبوبیت و حتی «قداست ویژه‌ای» در میان اکثریت مردم برخوردار است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.