ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شکست تویوتا | تسلا، با ارزش ‌ترین برند خودروسازی جهان لقب گرفت!

شکست تویوتا | تسلا، با ارزش ‌ترین برند خودروسازی جهان لقب گرفت!با افزایش قیمت سهام تسلا در بازار بورس، این شرکت با پشت سر گذاشتن تویوتا، با ارزش‌ترین خودروساز جهان شد. هفته گذشته قیمت سهام تسلا از ۱۱۰۰ دلار برای هر سهم عبور کرد و به این ترتیب ارزش شرکت به ۲۰۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون دلار رسید.

این در حالی است که فروش تویوتا در سال ۲۰۱۹ سی برابر بیشتر از تسلا بوده و درآمدش ده برابر بیشتر از خودروساز آمریکایی است.

ایلان ماسک، مدیر تسلا، دو ماه پیش با یک توییت که در آن نوشته بود قیمت سهام شرکتش بیش از حد بالا است، باعث شد تا ۱۴ میلیارد دلار از ارزش کارخانه کاسته شود.

او اکنون وعده داده که فن‌آوری انقلابی در ساخت باتری به بازار عرضه کند و با سوددهی شرکت در چند ماه گذشته، سرمایه‌گذاران به آینده شرکت خوشبین‌تر شده‌اند.

تویوتا در سال مالی گذشته با فروش ده میلیون و ۴۶۰ هزار دستگاه ماشین، سی تریلیون و ۶۰۰ میلیارد ین (۲۸۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار) درآمد داشت. درآمد تسلا در سال گذشته میلادی با تولید ۳۶۷ هزار و ۲۰۰ دستگاه، ۲۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار بود.

آینده درخشان ماشین‌های الکتریکی باعث شده تا سرمایه‌گذاری در تسلا جذاب‌ باشد. تسلا اولین کارخانه‌ای است که ماشین‌‌های الکتریکی به بازار عرضه کرده است و تا حد زیادی از رقیبانش که خودروسازانی باسابقه هستند، جلوتر است.

آقای ماسک پیش‌بینی کرده که تسلا در سال ۲۰۲۰ پانصد هزار دستگاه ماشین تولید کند و بحران کرونا بر این شرکت تاثیری نخواهد گذاشت.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.