ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

فن آوری جدید تسلا، جنجال به پا کرد / ماشین‌های تسلا سرگردان شدند!

فن آوری جدید تسلا، جنجال به پا کرد / ماشین‌های تسلا سرگردان شدند!اشکال در فن‌آوری خودران جدید تسلا، باعث انتقاد‌هایی از این شرکت شده است. خودروساز آمریکایی هفته گذشته امکان تازه‌ای به محصولاتش اضافه کرد که با آن ماشین به صورت خودران از پارک خارج شده و به مکانی که راننده قرار دارد می‌رود.

این سیستم که نامش "فراخوان هوشمند" است از طریق تلفن همراه فعال می‌شود و تنها زمانی کار می‌کند که راننده در محدوده شصت متری ماشین ایستاده و دید کامل داشته باشد. اندکی پس از معرفی این سیستم، تعداد زیادی ویدیو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که ماشین‌هایی را سرگردان در پارکینگ یا در موقعیتی خطرناک نشان می‌داد.

فن‌آوری تازه تسلا هنوز در مرحله آزمایشی است و این کارخانه به رانندگان هشدار داده با اینکه خارج از ماشین هستند،‌ همچنان نسبت به حوادث احتمالی مسئول‌ هستند و از آنها خواسته هنگام استفاده از این سیستم، نسبت به محیط اطراف هشیار باشند.

انتقاد از محصولات تسلا تنها خبر بد برای این کارخانه نبود. خودروساز آمریکایی هفته گذشته با وجود رکوردشکنی در فروش نتوانست بازار بورس را نسبت به سلامت مالی شرکت قانع کند و ارزش سهامش سقوط کرد.
آلبوم عکس
TESLA MODEL 3 PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس تسلا مدل 3 #13
آلبوم عکس تسلا مدل 3 #12
آلبوم عکس تسلا مدل 3 #11
آلبوم عکس تسلا مدل 3 #10
آلبوم عکس تسلا مدل 3 #9
آلبوم عکس تسلا مدل 3 #8
ادامه
تسلا هفته گذشته اعلام کرد در سه ماه سوم سال جاری میلادی با دو درصد افزایش نسبت به دوره قبل، ۹۷ هزار دستگاه ماشین فروخته و در قبول سفارش‌های جدید هم رکوردی تازه‌ ثبت کرده است.

با این حال، این آمار کمتر از پیش‌بینی‌ها بود و این تردید را به وجود آورد که تسلا نتواند تا پایان سال به اهدافی که تعیین کرده دست یابد.

تسلا ابتدای سال اعلام کرده بود که در سال ۲۰۱۹ بین ۳۶۰ تا ۴۰۰ هزار دستگاه ماشین تولید کند و حالا برای رسیدن به این رقم باید تا پایان سال بیش از صد هزار دستگاه ماشین بفروشد.

تسلا که با عرضه مدل‌های لوکس الکتریکی، به موجی از تغییرات بنیادی در صنعت خودرو دامن زد و با جذب سرمایه در بورس به یکی از ثروتمندترین خودروسازان جهان تبدیل شد، هنوز نتوانسته به سوددهی برسد.

خودروسازان دیگر که با آمدن تسلا غافلگیر شده بودند رفته‌رفته محصولات الکتریکی خود را به بازار عرضه می‌کنند و همین باعث کاهش فروش مدل‌های لوکس و پرسود کارخانه شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.