ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

برخورد شدید پژو پرشیا با تیبا در بزرگراه شهید همدانی + تصاویر

برخورد شدید پژو پرشیا با تیبا در بزرگراه شهید همدانی + تصاویربرخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر در بزرگراه شهید همدانی، دو راننده را راهی بیمارستان کرد. صبح امروز شهروندان درتماس با سامانه 125 وقوع این حادثه رانندگی را به سامانه 125، اطلاع رسانی کردند و ستادفرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 08:11 صبح امروز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 69 را به همراه گروه امداد و نجات 8 به بزرگراه شهید همدانی، قبل از تونل غزه اعزام کرد.

حمیدرضا باقری راد فرمانده گروه نجات، در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی در هنگام حرکت به دلیل نامعلوم به شدت با یک دستگاه خودرو سواری تیبا برخورد کرده بود.

وی ادامه داد: راننده( مرد) هر دو خودرو سواری که 79 و 40 ساله بودند به شدت دچار آسیب دیدگی از ناحیه دست و قفسه سینه شده بودند و قبل از رسیدن آتش نشانان توسط رانندگان خودروهای عبوری، از داخل خودروها خارج شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و رفع نشت بنزین هر دو خودروی سواری و انتقال خودرو ها به حاشیه امن بزرگراه و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس حاضر در محل به ماموریت خود پایان دادند.برخورد شدید پژو پرشیا با تیبا در بزرگراه شهید همدانی + تصاویربرخورد شدید پژو پرشیا با تیبا در بزرگراه شهید همدانی + تصاویربرخورد شدید پژو پرشیا با تیبا در بزرگراه شهید همدانی + تصاویربرخورد شدید پژو پرشیا با تیبا در بزرگراه شهید همدانی + تصاویربرخورد شدید پژو پرشیا با تیبا در بزرگراه شهید همدانی + تصاویربرخورد شدید پژو پرشیا با تیبا در بزرگراه شهید همدانی + تصاویربرخورد شدید پژو پرشیا با تیبا در بزرگراه شهید همدانی + تصاویر
منبع : / عکس: پیام بیات/امیر احمدی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.