ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

زلزله شدید 6.3 ریشتری، کرمانشاه را لرزاند

زلزله شدید 6.3 ریشتری، کرمانشاه را لرزاندزلزله‌ای پر قدرت استان کرمانشاه ایران را لرزاند. قدرت این زلزله را مرکز لرزه نگار جهانی ۶.۳ ریشتر اعلام کرد.

*عکس مربوط به لزله قبلب کرمانشاه می باشد.

زلزله سال پیش کرمانشاه در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه یکشنبه شب ۲۱ آبان ماه در ۳۰ کیلومتری شمال غرب سرپل ذهاب و ۳۲ کیلومتری جنوب غرب حلبچه رخ داد. آن زمین لرزه بیش از ۴۰۰ کشته و ۷۰۰۰ زخمی به جا گذاشت.

این زلزله در مناطقی از غرب ایران از جمله کردستان و همچنین در بیشتر شهرهای استان ایلام و همچنین تبریز، ارومیه، اصفهان، اهواز، ساوه و رشت نیز احساس شده است.


گفته می‌شود شدت زمین‌لرزه کرمانشاه به حدی بود که در استان‌های بغداد، سلیمانیه، کرکوک، صلاح‌الدین، الانبار، دیالی، ذیقار، کربلا و نجف عراق هم احساس شد.

از سوی دیگر مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران محل وقوع این زلزله را استان کرمانشاه در حوالی سر پل ذهاب در عمق ۷ کیلومتری زمین اعلام کرده است.

در پی این زلزله ۶.۳ ریشتری، زمین‌لرزه ای به بزرگی ۳.۵ ریشتر، ساعت ۲۰ و ۳۱ دقیقه و ۴۶ ثانیه امشب، حوالی قصر شیرین را به لرزه درآورد.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ایران در گفت‌وگو با ایسنا از اعزام شش تیم ارزیاب از شهرستان‌های قصر شیرین و گیلانغرب به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: «زلزله در مناطقی رخ داد که به تازگی و پس از زلزله سال گذشته بازسازی شده بودند.»
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.