ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سقوط هواپیما مسافربری در پرند تهران / 180 نفر کشته شدند

سقوط هواپیما مسافربری در پرند تهران / 180 نفر کشته شدندگزارش‌ها از ایران حاکی است که یک هواپیمای مسافربری خطوط اوکراین بعد از بلند شدن از فرودگاه "امام خمینی" تهران دچار نقص فنی شده و "سقوط کرده است". خبرگزاری رسمی ایرنا گزارش می دهد که کلیه ۱۷۰ سرنشین پرواز کشته شده اند.
حادثه برای یک بوئینگ ۷۳۷ روی داد که با ۱۷۰ مسافر و خدمه عازم کیف پایتخت اوکراین بود. شمار سرنشینان پیشتر ۱۸۰ نفر ذکر شده بود.سقوط هواپیما مسافربری در پرند تهران / 180 نفر کشته شدند
هواپیما حوالی شهریار و پرند در جنوب غربی تهران سقوط کرد.
سقوط هواپیما مسافربری در پرند تهران / 180 نفر کشته شدند
مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران گفته است: "بعید می‌دانم کسی در این حادثه زنده مانده باشد. خوشبختانه به منازل مسکونی خسارتی وارد نشده است."
سقوط هواپیما مسافربری در پرند تهران / 180 نفر کشته شدند
ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که ظاهر هواپیما را در حالی که آتش گرفته و ثانیه هایی بعد به زمین برخورد می کند نشان می دهد. فیلم در تاریکی شب گرفته شده و جزییات زیادی در آن قابل مشاهده نیست.
در این فیلم با برخورد هواپیما به زمین آسمان برای لحظه ای روشن می شود.

به گزارش خبرگزاری رسمی ایرنا این هواپیما متعلق به خطوط هوایی بین المللی اوکراین به شماره پرواز ۷۵۲- PS که با یک ساعت تأخیر از مقصد تهران عازم کی‌یف بود، صبح چهارشنبه پس از برخاستن از فرودگاه، حوالی شهر پرند سقوط کرد.

خبرگزاری ایسنا به نقل از مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور گزارش می‌دهد که آمبولانس‌ها به محل سقوط این هواپیما در محدوده شاهد و پرند اعزام شده‌اند.

استفان شپردسون از مقام های شرکت بوئینگ در بیانیه ای نوشت: "ما از گزارش های منتشر شده در ایران آگاهیم و درحال جمع آوری اطلاعات بیشتر هستیم."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.