ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصادف هولناک اتوبوس با تانکر سوخت جان 21 نفر را گرفت!

تصادف هولناک اتوبوس با تانکر سوخت جان 21 نفر را گرفت!در تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری را یک تانکر حامل مشتقات نفتی چندین نفر کشته و زخمی شده‌اند. به گفته رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، این حادثه شامگاه دوشنبه در محور بادرود-نطنز روی داد و در جریان آن، بیست و یک نفر کشته و تعدادی زخمی شده‌اند. وی افزوده است که شدت تصادف به حدی بود که نوزده نفر از قربانیان در دم جان سپردند و دو نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

برخورد اتوبوس با تانکر باعث بروز آتش سوزی شد.

به گزارش ایسنا، در این تصادف بیست و هفت نفر هم زخمی شده و شماری از آنان به بیماربستان‌های بادرود و کاشان منتقل شده‌اند. وضع بعضی از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.تصادف هولناک اتوبوس با تانکر سوخت جان 21 نفر را گرفت!
به گفته مقامات محلی، تعدادی از مصدومان سرپایی درمان شده‌ و تعداد دیگری به بیمارستان بادرود و کاشان انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

به گفته یک مقام هلال احمر استان اصفهان، اجساد توسط امداد‌گران از اتوبوس خارج شده و برای تعیین هویت در اختیار مراجع مربوطه قرار گرفته است.

مقامات راهداری استان اصفهان زمان وقوع حادثه را شب گذشته حدود ساعت ١١:٣٠ به وقت محلی گزارش کرده اما گفته است که هنوز علت وقوع تصادف مشخص نشده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.