ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شهردار سابق تهران،به قتل همسرش اعتراف کرد / ماجرای ازدواج خبرساز محمدعلی نجفی چه بود؟

شهردار سابق تهران،به قتل همسرش اعتراف کرد / ماجرای ازدواج خبرساز محمدعلی نجفی چه بود؟مقام‌های قضایی و پلیس تهران از دستگیری محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، به ظن قتل همسرش، میترا استاد، خبر داده‌اند. به گزارش خبرگزاری دولتی ایران، ایرنا، علیرضا لطفی گفت که آقای نجفی با مراجعه به پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی تهران بازداشت شده و اسلحه‌ای که قتل با آن صورت گرفته هم کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایسنا آقای لطفی درباره جزئیات اعترافات آقای نجفی گفت: "در صحبت‌های اولیه او اعلام کرد که این اقدام به دلیل فشارهای روانی و مشکلات خانوادگی انجام شده است." آقای لطفی گفت "تصور ما این است که این اتفاق زاویه پنهان دیگری نداشته باشد."

پیشتر محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفته بود که آقای نجفی در اعترافاتش گفته "به دلیل اختلافات خانوادگی" همسرش را به قتل رسانده است.

خبرگزاری قوه قضاییه به نقل از آقای شهریاری گزارش داده است که "آقای نجفی همسر خود را با شلیک دو گلوله به قلب و دست او به قتل رسانده است."

ظهر روز سه‌شنبه هفت خرداد سرپرست دادسرای امور جنایی تهران خبر قتل میترا استاد را به رسانه‌ها اعلام کرد.

آقای شهریاری گفت که "همسر دوم نجفی که زن جوانی بود، در خانه‌ای مسکونی در منطقه سعادت‌آباد تهران به قتل رسیده است."

محمدعلی نجفی
"قتل در حمام"

رییس پلیس آگاهی تهران درباره جزئیات حادثه قتل میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی گفته است: "ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز پسر او به همراه دخترش و راننده وارد خانه شدند و با جسد مقتول در داخل حمام مواجه شدند."

خبرگزاری فارس نوشته است که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این قتل در طبقه هفتم برجی در بلوار خوردین سعادت‌آباد در تهران رخ داده است."

هم‌زمان با انتشار خبر قتل خانم استاد خبرنگار انصاف‌نیوز، یکی از سایت‌های خبری در ایران، در توییتر خود نوشت که میترا استاد روز دوشنبه شش خرداد با این سایت تماس گرفته و برای مصاحبه در روز سه‌شنبه با آنها قرار مصاحبه گذاشته بود.

رسانه‌های ایران در سال ۱۳۹۷ و چند ماه بعد از کناره‌گیری آقای نجفی از شهرداری تهران گزارش‌هایی درباره ازدواج جدید او منتشر کردند.

ازدواج خبرساز

محمد علی نجفی در شهریور سال ۱۳۹۶ به عنوان شهردار تهران انتخاب شد و حدود هشت ماه بعد در فروردین سال ۹۷ با درخواست استعفای دوم او موافقت شد. او در آن زمان دلیل کناره‌گیری خود را "مشکلات پزشکی" اعلام کرد.

اولین درخواست استعفای آقای نجفی بعد از انتقادهای شدید از او به دلیل رقص کودکان در یک مراسم جشن مربوط به شهرداری و دستوردادستان کل کشور برای پیگیری قضایی این ماجرا صورت گرفت.

مدتی بعد از کناره‌گیری آقای نجفی تصاویری از او و همسر جدیدش در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شد.

میترا استاد در مهرماه سال ۱۳۹۷ در گفت‌گو با کانال خبری "امید مردم" درباره ازدواج با آقای نجفی گفته بود: "به ما تهمت زدند که ایشان روابط نامشروع داشته است، من قول می‌دهم به همه مردم تا الان من هیچ چیز بدی از دکتر نجفی ندیدم."

او با ابراز نارضایتی از گزارش‌هایی که درباره ازدواجش منتشر شده بود گفت: "درست نیست با کسی که واقعا اینقدر برای کشور و نظام زحمت کشیده است، این طور رفتار کنند؛ با تمسخر صحبت کنند که ایشان چرا ازدواج کرده است."

محمدعلی نجفی علاوه بر شهرداری تهران مقام‌های مختلفی را در سه دهه گذشته به عهده داشته است.

او از سال ۶۷ تا ۷۶ خورشیدی وزیر آموزش و پرورش بود و بعد از آن به ریاست سازمان برنامه و بودجه رسید.

آقای نجفی از سال ۸۶ تا ۹۲ عضو شورای شهر تهران بود و در دوره‌ای کوتاه ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را بر عهده داشت.

او در ابتدای دهه شصت به عنوان وزیر علوم و همین طور در زمان ریاست جمهوری آقای روحانی به مدت چند ماه به عنوان سرپرست این وزارتخانه در کابینه حضور داشت.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.