ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرگ تاسف بار زن اسپانیایی پس از زایمان فرزندش

مرگ تاسف بار زن اسپانیایی پس از زایمان فرزندشیک مادر جوان اسپانیایی دقایقی پس از به دنیا آوردن نوزادش، هنگام انتقال به بخش، به دلیل وقوع حادثه در آسانسور که مشکل فنی داشت، بدنش دو نیم شد و جان خود را از دست داد.

بنا بر گزارش‌ها، یک زن جوان اسپانیایی به نام روسو کورتیز نونیز (Rocio Cortes Nunes) پس از به دنیا آوردن سومین کودکش در بیمارستانی در شهر سویا، زمانی که روی برانکارد دراز کشیده بود تا به بخش مراقبت‌های مادران منتقل شود، به دلیل بروز مشکل در آسانسور بیمارستان کشته شد. بدن این زن که دختر تازه به دنیا آمده‌اش را در آغوش داشت، لای درب آسانسور گیر کرد و دو نیم شد.

گفته می‌شود این حادثه زمانی رخ داد که زن جوان پس از آنکه دختر نوزادش را در یک عمل سزارین به دنیا آورد، در حال انتقال از طبقه دوم به طبقه سوم بیمارستان فالم در شهر سویا بود. یکی از بستگان روسو کورتیز نونیز گفت که به دلایل نامعلومی درب آسانسور، قبل از حرکت دو بار باز و بسته شد. زمانی که برانکارد حامل این زن، در حال بیرون کشیده شدن بود، ناگهان درب آسانسور مجددا بسته شد و بدن زن را به دو نیم تقسیم کرد.

برادر همسر این زن اسپانیایی نیز گفت: «این موضوع باور کردنی نیست، ما هنوز این اتفاق را باور نکرده‌ایم. این موضوع نباید بدون مجازات بماند».

نیروهای امدادی دو ساعت زمان صرف کردند تا جسد این زن و سرش را که میان چرخ‌های آسانسور و سقف گیر کرده بود را خارج کنند.

مارینا آلوارز، وزیر بهداشت محلی در این باره گفت که این یک حادثه «سریع، غیرعادی و ناگوار» است. به گفته ماریانا آلوارز، آسانسور بیمارستان فالم سویا، روز 12 اوت 2017 مورد بازبینی فنی قرار گرفته بود.

علیرغم شدت حادثه که منجر به کشته شدن و دو نیم شدن مادر شد، نوزاد که یک دختر بود، هیچ آسیبی ندید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.