ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اوج گیری دوباره بوی نامطبوع در سطح شهر تهران

اوج گیری دوباره بوی نامطبوع در سطح شهر تهرانچندین رسانه گزارش کرده‌اند که در سطح شهر تهران بوی نامطبوع مجددا در نقاط مختلف به مشام می‌رسد و وضعیت نامناسبی ایجاد کرده است.

سایت جماران نوشته است: "پرونده بوی نامطبوع سال گذشته باز" شده است.

در دی ماه سال گذشته نیز بوی مشابهی سطح شهر تهران را فرا گرفت و در نهایت مسئولان هیچگونه توضیحی در مورد آن نیافتند.

جماران نوشته است که: "هیچگاه منشاء دقیق این بو اعلام نشد و این موضوع مسکوت ماند تا اینکه در ۱۰ آذرماه دوباره بوی مرموز بخش‌هایی از پایتخت را فرا گرفت و باعث شد که پرونده بوی نامطبوع پایتخت مجدد گشوده و گمانه‌زنی‌ها و اقداماتی درباره شناسایی منشاء آن آغاز شود از جمله اینکه دو سازمان مدیریت بحران و آتش‌نشانی ماموریت یافتند منشأ بوی نامطبوع را پیدا کنند."

روزنامه شرق نیز نوشته است "بوی نامطبوع بار دیگر بخش‌هایی از تهران را فراگرفت و بارش باران هم نتوانست مانع از انتشارش شود."

خبرگزاری ایسنا هم گزارش کرده نوشته است که از سال گذشته "فرضیه‌های مختلفی از جمله شیرابه‌های آرادکوه، فاضلاب، ماده شیمیایی مرکاپتان - که به گاز شهری‌ تزریق می‌شود - به عنوان منشا بوی نامطبوع پایتخت مطرح شد، اما هیچگاه منشاء دقیق این بو اعلام نشد".

آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران، در واکنش به گسترش مجدد این بوی نامطبوع صبح امروز در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: "با توجه به تکرار مساله بوی نامطبوع در آذرماه سال جاری، همچنان شاهد عدم واکنش سریع برای شناساسایی منشاء آن هستیم".

پیروز حناچی، شهردار تهران، نیز در این خصوص واکنش نشان داده و "از تحویل اطلاعات بوی نامطبوع پایتخت به ستاد بحران خبر داد".

شهردار تهران افزوده در روزی که بوی تعفن در نقاط مختلف شهر احساس شده "باد جنوبی در تهران می‌وزید و ممکن است بوی منطقه آرادکوه و حوالی فرودگاه امام خمینی را به تهران آورده باشد".

سال گذشته انوشیروان محسنی بندپی، استاندارد تهران پنجشنبه ۱۶ اسفندماه به خبرگزاری ایسنا گفته بود "از فرودگاه حضرت امام خمینی تا مرقد ایشان، ۲۸ نقطه و کانون شناسایی شده که بعد از ۳۰سال بوی بد به مشام می‌رسد. باید بفهمیم که منشاء این بوی بد از کجاست".

عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران نیز در ۲۱ اسفند اعلام کرد که رهبر جمهوری اسلامی از بوی بد "مسیر فرودگاه امام خمینی" به‌شدت "گله‌مند" است و دستور داده است که این "بوی نامطبوع" تا پایان دوران کار دولت دوازدهم یعنی حدود دو سال و نیم دیگر رفع شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.