ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

فروش ساعتی صندلی اتوبوس‌های تهران + جزئیات

فروش ساعتی صندلی اتوبوس‌های تهران + جزئیاتسازمان اتوبوس‌رانی شهر تهران گفته است به زودی اقدام به "فروش ساعتی صندلی اتوبوس‌های پایتخت" خواهد کرد. پیمان سنندجی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران به خبرگزاری فارس گفته است که این شرکت به همین منظور سامانه‌ای ویژه‌ای راه‌اندازی خواهد کرد.

آقای سنندجی گفته است که تأثیر گرانی بنزین بر تعداد مسافران اتوبوس‌ها "در حال بررسی" است و "در حال حاضر آمار دقیقی در این زمینه" وجود ندارد.

او گفته است با "با توجه به شرایط موجود راهکارهای زیادی پیش‌بینی شده" که یکی از این راهکارها را "امکان خرید صندلی برای مسیرهای خاص توسط مسافر" اعلام کرد.

به گفته وی یکی از مسیرهایی که قرار است صندلی‌های اتوبوس‌ها در آن فروخته شود مسیر میدان ونک به آزادی است.

آقای سنندجی گفته در این مسیر و در ساعات اوج ترافیک که مسافران زیادی دارد "برای دو ساعتی که اوج ترافیک است، اقدام به فروش ساعتی صندلی‌های اتوبوس می‌کنیم" و "به طور مثال مسافرین می‌توانند از ساعات ۷ تا ۷:۱۰ را یک صندلی برای خود خریداری کنند".

وی گفته است که "سیستمی نیز در این زمینه تهیه شده و امیدواریم در آذرماه راه‌اندازی شود".

آقای سنندجی نرخ بلیط این صندلی‌ها را "کمی بیشتر از اتوبوس‌های معمولی" اعلام کرده اما به رقم دقیق آن اشاره‌ای نکرده است.

لازم به ذکر است پس از افزایش قیمت بنزین، شورای شهر تهران و شهرداری تهران اعلام کردند که هیچگونه افزایشی در قیمت‌های خدمات شهری مانند مترو و اتوبوس نخواهند داشت. اما محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ۱۲ آذر خبر از افزایش "افزایش ۲۰۰ هزار تومانی هزینه رانندگان تاکسی بعد از گرانی بنزین داد و گفت که "به دنبال جبران این موضوع هستیم" اما توضیحی در این خصوص نداد و محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی تهران را "بحق" خواهنده بود.

به گفته آقای سنندجی دلیل این کار شهرداری این است که "خرید صندلی و رزرو آن سبب می‌شود تا متوجه شویم میزان تقاضا در یک مسیر چه تعداد است و بر همان اساس اتوبوس به تعداد مناسب در زمان خاص پیش‌بینی کنیم".

آقای سنندجی مسیرهایی که فروش آزمایشی اینترنتی صندلی‌ها در آن آغاز خواهد شد را "مسیر نیایش ـ جنت آباد و ونک ـ‌ آزادی" و در "ساعات خاص" اعلام کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.