ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تویوتا لندکروز ۲۰۲۴ چه ویژگی‌هایی دارد؟ (از قیمت تا مشخصات فنی لندکروز 2024)

تویوتا لندکروز ۲۰۲۴ چه ویژگی‌هایی دارد؟ (از قیمت تا مشخصات فنی لندکروز 2024)سرانجام و پس از مدتها انتظار، جدیدترین نسل از تویوتا لندکروزر محبوب، رسماً رونمایی شد. این شاسی بلند محبوب شرکت تویوتا که قرار است سال آینده به بازار عرضه شود رقیبی جدی برای لندروور دیفندر و جیپ رانگلر محسوب می شود و تویوتا قرار است علاوه بر موتور بنزینی و دیزل، یک نسحه از موتور هیبریدی لنکروز را نیز به بازار عرضه کند.
2024 toyota land cruiser
لندکروزر جدید 2024
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
لندکروزر برای اولین بار، در ۷۲ سال یعنی از سال ۱۹۵۱ وارد بازار خودرو شد و بنا بر اعلام شرکت تویوتا، تا کنون یازده میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه از این خودرو در سرتاسر جهان بفروش رسید. برای یادآوری این سابقه طولانی، خودروساز ژاپنی همزمان با رونمایی از نسل جدید لندکروزر، نسل‌های گذشته این ماشین را هم به نمایش گذاشت.

لندکروز 2024 با ظاهری جدید

ظاهر لندکروز جدید تا حد زیادی از مدل‌های گذشته الهام گرفته است. طراحان برای جلوی ماشین دو شکل مختلف، یکی با چراغ گرد و دیگری با چراغ مستطیل طراحی کرده‌اند. تویوتا ابتدا سری ویژه‌ای از لندکروزر با چراغ‌ گرد را با نام «سری اول» به بازار عرضه می‌کند. این مدل به همه امکانات سفارشی مجهز است و دو رنگ برایش انتخاب شده که از مدل‌های کلاسیک لندکروزر الهام گرفته شده است.
2024 toyota land cruiser
#7 2024 - طرح داخل نسل جدید تویوتا لندکروزر Toyota Land Cruiser
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
تویوتا می‌گوید توانایی‌های لندکروزر برای عبور از مسیرهای ناهموار به طور کامل حفظ شده و همزمان رانندگی با ماشین روی جاده نرم‌تر و راحت‌تر است. فن‌آوری‌هایی مانند حفظ ماشین بین خطوط جاده، کروز کنترل هوشمند و سیستم هشدار پیش از تصادف هم به ماشین اضافه شده است.

ماشین را می‌توان با دو یا سه ردیف صندلی سفارش داد. اتاق ساده است و طوری طراحی شده که به راننده حس ایمنی بدهد و بر کاربردی بودن بیشتر از لوکس بودن تمرکز شده است. لکسوس، زیرمجموعه لوکس تویوتا به تازگی مدلی براساس لندکروزر به نام GX به محصولاتش اضافه کرده که امکانات لوکس بیشتری دارد.
2024 toyota land cruiser
#5 2024 Toyota Land Cruiser
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
تویوتا لندکروز
*نسل جدید تویوتا لندکروزر با دو طرح مختلف ساخته می‌شود

مشخصات فنی تویوتا لندکروز 2024

لندکروزر در آمریکا با موتور بنزینی و در اروپا با موتور دیزل فروخته خواهد شد. موتور بنزینی ۳۲۶ اسب بخار نیرو دارد و قدرت موتور دیزل ۲۰۱ اسب بخار است. تویوتا در سال ۲۰۲۵ لندکروزر را با موتور هیبرید تولید خواهد کرد. همه مدل‌ها به طور استاندارد دو دیفرانسیل است و نیروی موتور از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

قیمت تویوتا لندکروز 2024 به تومان

قیمت ماشین هنوز به طور رسمی اعلام نشده، اما تویوتا می‌گوید قیمت پایه ارزان‌ترین مدل حدود ۵۵ هزار دلار /3,685,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) خواهد بود. تویوتا دو سال پیش یک مدل از لندکروزر به بازار عرضه کرد که در اروپا و آمریکا فروخته نمی‌شود. این ماشین بزرگ‌تر و گران‌تر از مدلی است که هفته گذشته رونمایی شد. در بازارهایی که هر دو مدل فروخته می‌شود، شاسی‌بلند جدید با نام لندکروزر پرادو متمایز خواهد شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.