ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لندکروزر سری ۷۰ مدل 2021 رونمایی شد

لندکروزر سری ۷۰ مدل 2021 رونمایی شدتویوتا از مدل جدید وانت محبوب خود یعنی لندکروزر سری ۷۰ یا همان LC70 ویژه بازار استرالیا رونمایی کرد.

این وانت محبوب در استرالیا و کشورهای حاشیه خلیج فارس به‌صورت تک و دو کابین، استیشن ۵ درب و نظامی دو درب در قابل سفارش است.

لندکروزر سری ۷۰ در طول عمر ۳۷ ساله خود بارها و بارها بهبود یافته و جدیدترین تغییرات آن به سال پیش مربوط می‌شود. پارسال شاهد نصب نمایشگر ۶.۱ اینچی و دو درگاه USB در این خودرو بوده‌ایم. در سال ۲۰۱۶ نیز یک پیشرانه دیزلی پاک‌تر روی سری ۷۰ نصب شد تا این خودرو هماهنگی بیشتری با قوانین آلایندگی داشته باشد. به لیست تغییرات این خودرو باید سیستم کنترل کشش، کیسه‌های هوای جانبی و سیستم‌های کمک‌راننده را اضافه کرد.

2021 Toyota Land Cruiser 70
تویوتا لندکروز سری 70 مدل 2021 10#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
2021 Toyota Land Cruiser 70
تویوتا لندکروز سری 70 مدل 2021 5#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
2021 Toyota Land Cruiser 70
درون کابین تویوتا لندکروز سری 70 مدل 2021
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.

مدل 2021 این خودرو با موتور ۸ سیلندر ۴.۵ لیتری توربودیزل که قدرت ۲۰۲ اسبی و گشتاور ۴۳۰ نیوتون متری دارد در کنار گیربکس ۵ سرعته دستی عرضه می‌شود.

سری ۷۰ علاوه بر استرالیا در خاورمیانه نیز محبوب بوده و تا چند سال آینده در بازار حضور خواهد داشت. تویوتا از سال ۲۰۱۳ تاکنون در فکر تولید جانشین مستقیم برای سری ۷۰ بوده اما به نظر می‌رسد به‌روزرسانی سری ۷۰ فعلی اولویت بالاتری دارد. همین موضوع درباره سری ۴۰ قبلی نیز صدق کرده، خودرویی که از سال ۱۹۶۰ تا ۲۰۰۱ عرضه شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.