ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تویوتا هایلوکس جدید مدل 2021 رونمایی شد + تصاویر و مشخصات هایلوکس 2021

تویوتا هایلوکس جدید مدل 2021 رونمایی شد + تصاویر و مشخصات هایلوکس 2021تویوتا هایلوکس 2021 با گشتاور، راحتی و فناوری های بیشتر برای بازارهای آسیایی و همچنین استرالیا معرفی شد.

تویوتا، با ایجاد تغییرات ظاهری در هایلوکس، یک چهره جذاب و سنگین تری را طراحی کرده است. در قسمت جلو از جلوپنجره بزرگ و ترکیب شده با مجموعه سپر استفاده شده است و رنگ مشکی آن جذابیت بیشتری به این خودرو نسبت به جلوپنجره کرومی داده است. در اطراف سپر چراغ های مه شکن نصب شده و قاب آن حالت یکپارچه با قاب روی گلگیرها گرفته است. فرم چراغ روشنایی تغییری نکرده، اما طراحی داخلی آن اصلاح شده و همچنین پس زمینه مشکی آن جذابیت بیشتری به همراه داشته است.
2021 Toyota Hilux
تویوتا هایلوکس 2021 32#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
تویوتا هایلوکس در حال حاضر برای بازارهای آسیایی و همچنین استرالیا به همراه برادر شاسی بلند دوقلوی خود یعنی فورچونر که شباهت ظاهری بالایی نسبت به یکدیگر دارند، در دسترس قرار گرفته و قرار است که با موتور بهبود یافته، راحتی بالاتر و همچنین فناوری های بیشتر یک تجربه رانندگی بهتر برای کاربرانش به ارمغان آورد. تویوتا هایلوکس 2021 به یک موتور 2.8 لیتری دیزلی قوی تر با خروجی قدرت 201 اسب بخاری و گشتاور 500 نیوتن متری مجهز شده است که تمام آن در دور موتور 1600 قابل دریافت است. لازم به ذکر است که این موتور در بازارهای مذکور ارائه شده و هنوز اطلاعات دقیقی از موتورهای عرضه شده در مدل های بین المللی ارائه نشده است.
2021 Toyota Hilux
تویوتا هایلوکس 2021 7#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
جدای از بروزرسانی موتور، تویوتا مدعی است که این خودرو کشش بهتری نسبت به گذشته دارد و سیستم تعلیق بهبود یافته آن می تواند سواری راحت تری برای سرنشینان داشته باشد. علاوه بر این برای بهره وری بهتر سوخت، دور موتور هنگام توقف و زمانی که بیکار باشد، از 850 دور بر دقیقه به 680 دور بر دقیقه کاهش پیدا کرده است. در داخل کابین هم یک صفحه نمایشگر 8 اینچی لمسی جدید با امکان اتصال به اپل کارپلی استفاده شده و در خصوص ایمنی هم بسته ایمنی تویوتا شامل کروز کنترل پویا، سیستم هشدار خروج از جاده و همچنین سیستم هشدار و جلوگیری از برخورد را دریافت کرده است.
فروش این خودرو از ماه ژوئیه در شرق اروپا و از ماه اکتبر در غرب اروپا آغاز می شود، اما این خودرو از همین ماه در بازار تایلند عرضه شده و علاوه بر نسخه های استاندارد، یک نسخه GR هم در راه است که می تواند به گسترش سبد فروش و لیست انتخاب مشتریان کمک کند.
آلبوم عکس
2021 TOYOTA HILUX :
تویوتا هایلوکس 2021 34#
تویوتا هایلوکس 2021 33#
تویوتا هایلوکس 2021 32#
تویوتا هایلوکس 2021 31#
تویوتا هایلوکس 2021 30#
تویوتا هایلوکس 2021 29#
ادامه
khodrobank | motor1.com | image : TOYOTA 2021
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.