ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

همه چیز درباره شاسی بلند جدید تویوتا لندکروز 2020 / از مشخصات فنی تا قیمت و آلبوم عکس

همه چیز درباره شاسی بلند جدید تویوتا لندکروز 2020 / از مشخصات فنی تا قیمت و آلبوم عکستویوتا لندکروز 2020 در سال جدید درصورتی بر روی سایت رسمی تویوتا قرار گرفت که هیچ به روز رسانی از نظر ظاهر بر روی این خودرو انجام نشده بود. ایمنی و امکانات رفاهی خودرو تنها آپشن های بودند که در برخی موارد به روز شده بودند.

چراغ های جلو و عقب ال ای دی و دی لایت از جمله ویژگی تویوتا لندکروز 2020 می باشد. همچنین این خودرو در بالای خود ریل سقفی و سقف سانروف برقی دارد که در انتهای سقف به اسپویلر لبه ای می رسد. در تویوتا لندکروز 2020 ، دستگیره های درب خودرو با بدنه همرنگ است و رینگ و لاستیک آن ۱۸ اینچ P285 / 60R18 116V می باشد. شیشه های عایق اشعه خورشید و عایق صدا از دیگر ویژگی های منحصربه فرد این خودروی لوکس به شمار می آید.
2020 Toyota Land Cruiser Luxury SUV FULL Gallery
آلبوم عکس شاسی بلند لاکچری تویوتا لندکروز مدل 2020 / نمای درون کابین / داخل ماشین
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
ویژگی داخل کابین تویوتا لندکروز 2019

کنترل اتوماتیک آب و هوا، کروز کنترل هوشمند، صندلی برقی ۱۰ حالته، دستگیره های کرومی، کی لس استارت خودرو، آینه داخلی اتوماتیک و شارژر بی سیم دوربین عقب از جمله ویژگی های بی نظیر داخل کابین تویوتا لندکروز 2020 می باشد. این خودرو همچنین در داخل کابین خود از امکانات بیشتری مانند نمایشگر ۱۱٫۶ اینچی، خروجی ۱۲ ولت، ۴ پورت usb، سیستم صوتی جی بی ال ۱۴ بلندگو، رادیو HD، رادیو ماهواره ای، بلوتوث و تشخیص هوشمند صدا برخوردار است.

در داخل اتاق لندکروزر، تفاوت چشمگیری در قیاس با نمونه‎های دهه 1980 میلادی، چنان که باید و شاید مشاهده نمی‎شود؛ گرچه در حدود 590 کیلوگرم به وزن آن اضافه شده اما مانند بسیاری از نسخه‌های مدرن خودروهای قدیمی‎تر، فضای داخلی چندان در برابر تغییرات ساختاری و تکنولوژیکی مورد مصالحه واقع نشده و دچار تحولات آنچنانی نگردیده است.

صندلی‎ها یکی از بهترین و راحت ترین انواع موجود در بازار هستند؛ سفت و محکم اما نه چندان خشن و سخت، همراه با تنظیمات برقی نسبتا ساده.

صندلی‎های عقب بسیار جادار و فراخ هستند و ورود و خروج به آنها با سهولت تمام قابل انجام است؛ صندلی‎های ردیف سوم نیز به هر دو جهت خم می شوند.

نمایشگرهای ردیف دوم که به نظر میرسد بعدا توسط طراحان به خودرو اضافه گردیده‎اند، نسبتا احمقانه به نظر می‌رسند و کار استقرار صندلی‎ها در حالت اولیه را سخت می‌کنند.

اگر نیاز به فضای زیادی برای جای دادن وسایل خود دارید، احتمالا لندکروزر دوست خوبی برای شما باشد؛ گنجایش محفظه بار این خودرو برابر 456 لیتر (درحالتی که صندلی های ردیف سوم سر جایشان باشند)، 1218 لیتر (اگر صندلی‌های ردیف سوم خوابانده شوند) و 2322 لیتر (در صورت خواباندن هر دو ردیف صندلی های عقب) خواهد بود.

صندلی های ردیف سوم به طرزی جالب، به سمت دیواره‎های کناری جمع می‌شوند؛ از منظر گنجایش محفظه بار، تویوتا لندکروزر بیشتر به یک ون کوچک شبیه است و تقریبا هر گونه وسیله مورد نیاز برای سفر را می‎توان در پشت صندلی های آن جای داد.

به دلیل ابعاد بزرگ این خودرو، لندکروزر کمی در جاده سنگین و سلانه سلانه حرکت می‌کند. با وجود تعلیق مستقل در قسمت جلو، ناهمواریهای جاده به طور واضح در بخش جلوی خودرو احساس می‌شوند.

البته طی یک رانندگی طولانی با تویوتا لندکروزر 2020، میزان لرزش‎ها و اغتشاشات سیستم تعلیق در حد آزار دهنده‌ای به نظر نرسید؛

میزان مصرف سوخت این خودرو نیز طبق انتظار بسیار بالاست؛ حدود 14 لیتر در هر 100 کیلومتر.
2020 Toyota Land Cruiser Luxury SUV FULL Gallery
آلبوم عکس شاسی بلند لاکچری تویوتا لندکروز مدل 2020 #30
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
از نظر ایمنی متاسفانه هیچ یک از سازمان‌های مربوطه هنوز به تست تصادف این خودروی پهن پیکر نپرداخته‌اند؛ هر چند از ظاهرش پیداست که در صورت تصادف با سایر خودروهای معمولی حاضر در جاده، احتمالا آنها را محو خواهد نمود.

البته به طور مطمئن نمی‎توان راجع به نظریه «هرچه بزرگتر، ایمن تر» نظری داد و باید منتظر نتایج آزمون‎های ایمنی لندکروزر ماند.

تویوتا لندکروزر در جایگاه جالبی در بازار خودروهای هم‎رده ایستاده است؛ طرفداران سرسخت آفرود ترجیح می‌دهند که بیشتر از همان نسخه‎های قدیمی‎تر با سیستم تعلیق خاص خود استفاده کنند و خانواده‎های لوکس‎پسند نیز ترجیح می‌دهند که از رقبای کامل‌تر نظیر لندروور بهره ببرند.

با این حال قابلیت آفرود و لوکس بودن لندکروزر در سطحی است که باعث شده صلح بانان سازمان ملل و نیز کارتل‌های مواد مخدر این خودرو را برای مصارف خود برگزینند؛ واقعا چه دلیلی بهتر از این برای خرید لندکروزر سراغ دارید؟

بنابراین این خودرو را به افراد متمولی که دوست ندارند حین اینکه جلوی مدرسه فرزندشان منتظر ایستاده‌اند، نگاه‎های خیره دیگران را به سمت خود جلب نمایند، توصیه می‌کنیم. تویوتا لندکروزر از درون بسیار آراسته و جذاب است و صاحب آن تنها کسی است که متوجه این نکته خواهد شد. این مرد بسیار متشخص و متواضع است.
2020 Toyota Land Cruiser Luxury SUV FULL Gallery
آلبوم عکس شاسی بلند لاکچری تویوتا لندکروز مدل 2020 #33
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
مشخصات فنی

قیمت پایه: 85,315 دلار /5,716,105,000 تومان (قیمت تبدیل شده) تا 87,645 دلار /5,872,215,000 تومان (قیمت تبدیل شده)
پیشرانه: هشت سیلندر v شکل، 381 اسب بخار قدرت، 544 نیوتن متر
انتقال قدرت: گیربکس هشت سرعته، چهار چرخ محرک
شتاب 0 -96 : 6.7 ثانیه
توان یدک کشی: 3674 کیلوگرم
آلبوم عکس
2020 TOYOTA LAND CRUISER LUXURY SUV FULL GALLERY :
Toyota Land Cruiser VX.R 2020 Used
Toyota Land Cruiser GXR GT 2020 در دبی
عکس های تویوتا لندکروز مدل 2020 #42
آلبوم عکس شاسی بلند لاکچری تویوتا لندکروز مدل 2020 #41
آلبوم عکس شاسی بلند لاکچری تویوتا لندکروز مدل 2020 #40
آلبوم عکس شاسی بلند لاکچری تویوتا لندکروز مدل 2020 / نمای درون کابین / داخل ماشین
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.