ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاسی بلند جدید سوبارو اسِنت‌ (Subaru Ascent) مدل 2019 رونمایی شد + مشخصات فنی و قیمت

شاسی بلند جدید  سوبارو اسِنت‌ (Subaru Ascent) مدل 2019 رونمایی شد + مشخصات فنی و قیمتدر پی استقبال چشمگیر خریداران خودرو به شاسی بلند 8 صندلیه سوبارو اسِنت‌ (2019 Subaru Ascent)، ظاهرا انتظارها به سر رسیده و این خودرو اینک قرار است به بازار عرضه شود. خودروساز ژاپنی برای این محصول با تقاضای شگفت‌آوری روبه‌رو شده است و 4 هزار دستگاه از اسِنت‌هایش را قبل از رسیدن محصول به نمایندگی‌ها فروخته است. جای تعجب هم ندارد که بهای زیادی پای این خودرو پرداخت شود.

در سطح پایه قیمت 31 هزار 995 دلار /2,143,665,000 تومان (قیمت تبدیل شده) از مشتریان برای یک خودروی 3 ردیف صندلی با موتور 4 سیلندر توربوشارژ دریافت می‌شود. خودرویی 260 اسب‌بخاری با قابلیت حرکت تمام چرخ که اکثر رقیبان این خودرو در سطح پایه از آن محرومند.
آلبوم عکس
2019 SUBARU ASCENT PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس شاسی بلند سوبارو اسِنت‌ (Subaru Ascent) مدل 2019 #30
آلبوم عکس شاسی بلند سوبارو اسِنت‌ (Subaru Ascent) مدل 2019 #29
آلبوم عکس شاسی بلند سوبارو اسِنت‌ (Subaru Ascent) مدل 2019 #28
آلبوم عکس شاسی بلند سوبارو اسِنت‌ (Subaru Ascent) مدل 2019 #27
آلبوم عکس شاسی بلند سوبارو اسِنت‌ (Subaru Ascent) مدل 2019 #26
آلبوم عکس شاسی بلند سوبارو اسِنت‌ (Subaru Ascent) مدل 2019 #25
ادامه
این شاسی بلند، 19 جای نگه‌دارنده بطری آب و فنجان دارد. فضاهای نگه‌دارنده فنجان در پنل درهای جلو و عقب، کنسول میانی جلو، بخش تاشونده بین دو صندلی ردیف دوم و بخش کناری صندلی‌های ردیف سوم قرار دارد.

در بزرگترین مدل و تیپ سوبارو اسنت‌های 2019 یک سیستم نظارتی از نمای جلو موقعیت اسنت را بررسی کرده و در آستانه بروز خطر موقعیت را به راننده هشدار می‌دهد.

براساس پیش‌بینی‌ها اسنت به شدت کاربردی و همه کاره است. اما آیا رانندگی با آن همان احساس خوشایند همیشگی حرکت با یک سوبارو را به شما منتقل خواهد کرد؟ کاربران و کارشناسان در این خصوص براین باورند که اسنت به اندازه کافی اسپورت نبوده و چرخش فرمان آن تا حدی گیج کننده و گنگ است. قدرت 260 اسب‌بخاری آن نیز با توجه به ابعاد بزرگ و وزن 2009 کیلوگرمی‌اش نمی‌توان شتابی تند و تیز را از آن انتظار داشت.
منبع : caranddriver.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.