ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تجمع خریداران سانگ یانگ تیوولی مقابل دادگستری!

تجمع خریداران سانگ یانگ تیوولی مقابل دادگستری!جمعی از خریداران محصولات رامک‌خودرو در اعتراض به تاخیر در تحویل خودرو و احتمال افزایش قیمت‌ها مقابل دادگستری تجمع کردند.

محمد علیداد ابهری، نماینده خریداران معترض محصولات رامک خودرو اظهار داشت:‌ امروز حدود ۱۰۰ نفر از خریداران محصولات رامک‌ خودرو در اعتراض به عدم تحویل به موقع خودرو مقابل ساختمان دادگستری کیفری یک تهران تجمع کردند.
خریداران محصولات رامک‌خودرو
وی ادامه داد:‌ خودروی افراد معترض باید سال گذشته تحویل داده می‌شد ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است. در عین حال اخباری مبنی بر ترخیص برخی خودروها از گمرک مطرح شده و زمزمه‌هایی در مورد محاسبه قیمت بر اساس نرخ فعلی بازار شنیده می‌شود.

علیداد تصریح کرد: حدود هزار نفر برای خرید تیوولی از رامک‌ خودرو اقدام کرده بودند که ۱۰۰ نفر از این افراد در تجمع امروز اعتراض خود را نسبت به عدم تحویل خودروها و همچنین احتمال افزایش قیمت‌ها اعلام کردند.

نماینده تجمع‌کنندگان گفت: حتی افرادی که سال گذشته دعوت‌نامه تحویل خودرو را تکمیل و وجه خودرو را واریز کرده‌اند نیز خودروی‌شان را تحویل نگرفته‌اند.

وی با اشاره به پرداخت ۷۰ میلیون تومان بابت ثبت‌نام تیوولی در مرداد ۹۶ گفت: قیمت خودرو در قرارداد خرید ۹۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده که نرخ مالیات بر ارزش افزوده نیز در این مورد لحاظ خواهد شد.

وی تصریح کرد: موعد تحویل خودروها آذر ۹۶ بود که تاکنون این اتفاق عملی نشده است.

نماینده تجمع‌کنندگان افزود: در این مورد به تعزیرات و دادگستری شکایت کردیم که به نتیجه‌ نرسیدیم و مسئولان دادگستری نیز اعلام کردند که هنوز پرونده را مطالعه نکرده‌اند.

علیداد ابهری اضافه کرد:‌ دادگستری فقط در مورد اینکه آلایندگی محصولات رامک‌ خودرو بیشتر از رقم اعلام‌شده بوده، قرار صادر کرده ولی بابت مشکل خریداران اقدامی انجام نشده است.

به گفته وی، در حال حاضر نیز هیچ سودی بابت تاخیر در تحویل خودرو به مشتریان پرداخت نمی‌شود.تجمع خریداران سانگ یانگ تیوولی مقابل دادگستری!
محصولات سانگ یانگ
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.