ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هزینه سفر 10 روزه به عربستان (جدیدترین قیمت حج عمره منتشر شد)

هزینه سفر 10 روزه به عربستان (جدیدترین قیمت حج عمره منتشر شد)پس از هشت سال وقفه، دور جدید ثبت نام برای حج عمره آغاز شده است

رییس سازمان حج و زیارت در نشست خبری به مناسبت آغاز عمره، گفت: ۲۸ آذرماه اعزام‌ زائران عمره آغاز می‌شود. از فردا چهارشنبه ۲۲ آذرماه، متقاضیانی که سال ۱۳۸۷ نزد شعب بانک ملت و ملی ودیعه‌گذاری کرده‌اند و اولویت تشرف‌شان از یک تا ۱۵۰ است، می‌توانند به سامانه عمره Omreh.haj.ir مراجعه کنند و ثبت‌نام مقدماتی را انجام دهند.

ثبت نام حج عمره از ۱۱ صبح فردا (چهارشنبه) آغاز می‌شود. پنجشنبه ۹ صبح نیز ثبت نام را قطعی می‌کنند و گروه قیمتی و تاریخ اعزام را انتخاب خواهند کرد.

اولین پرواز از ایستگاه تهران ۲۸ آذر آغاز می‌شود و اعزام تا دهم اسفندماه و قبل از ماه رمضان ادامه دارد که در این مدت ۷۰ هزار نفر در قالب ۵۷۰ کاروان اعزام می‌شوند. ظرفیت کاروان از ۹۰ تا ۱۶۰ نفر متفاوت است.

هزینه سفر به حج عمره چقدر است؟

کمترین هزینه برای حج عمره 1402، 40 میلیون تومان اعلام شده است. در حج عمره امسال ۱۰ گروه قیمتی داریم که به کیفیت هتل متغیر است. کمترین قیمت با کلیه خدمات ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار و بیشترین ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. این هزینه شامل حمل و نقل، اقامت، تغذیه، بیمه و کلیه خدمات مورد نیاز زائر از فرودگاه تا فرودگاه است. رییس سازمان حج و زیارت بیان کرد: همه تلاش‌مان را کردیم که هزینه سفر زائران با حداقل قیمت انجام شود.

به گفته رییس سازمان حج و زیارت، مدت زمان سفر عمره ۱۰ روز است؛ ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه

چند نکته مهم در مورد خرید و فروش فیش حج عمره

1- فیش حج عمره را بصورت وکالتی نفروشید یا نخرید ، زیرا سازمان حج و زیارت در مورد فیش عمره که وکالتی خریداری شده اند مجوز انتقال صادر نمی کند.

2- شما فقط میتواند فروش و خرید فیش حج عمره را در استان خود انجام دهید.

3- قیمت حج عمره را می توانید در هنگام تنظیم صلح نامه و قبل از امضا در دفتر اسناد رسمی دریافت نمایید.

4- فروش و خرید فیش حج عمره را فقط در دفاتر زیارتی مورد تایید سازمان حج و زیارت انجام دهید تا مشکلات بعدی گریبان گیر شما نشود.

5- خرید فیش حج عمره و فروش فیش عمره تنها با حضور اشخاص فروشنده و خریدار در دفاتر زیارتی مجاز و فعال دارای مجوز سازمان حج و زیارت انجام می‌شود.

6- قبل از خرید و فروش فیش حج عمره از سامانه جامع فیش حج نوراسیر مشاوره رایگان بگیرید این سامانه جهت رفاه حال شما در جهت حفظ منافع گیرنده و واگذار کننده عمره ایجاد شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.