ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رسوایی حکومت عربستان در اینستاگرام / پرداخت مخفیانه پول به چهره‌های معروف!

رسوایی حکومت عربستان در اینستاگرام / پرداخت مخفیانه پول به چهره‌های معروف!پایگاه خبری اینسایدر فاش کرد که دولت عربستان سعودی با هدف بهبود چهره بین‌المللی خود و افزایش درآمد این کشور از توسعه صنعت گردشگری با پرداخت پول به چهره‌های معروف و پرطرفدار اینستاگرام از آنان خواسته تا برای برخی شهرها و رویدادهای فرهنگی این کشور تبلیغ کنند.

بر پایه این گزارش، تاکنون چهره‌هایی همچون سوفیا ریچی، اسکات دیزیک، استیو اوکی، وینی هارلو و الساندرا آمبروسیو با پیوستن به این پروژه تبلیغاتی دولت عربستان، متعهد شده‌اند که ضمن حضور در این کشور ضمن تبلیغ جاذبه‌های گردشگری شهر ریاض، ابعاد بین‌المللی جشنواره موسیقی «اِم‌دی‌اِل بیست» را که طی ۱۹ تا ۲۱ دسامبر در این کشور برگزار شد، پررنگ‌تر کنند.

اقدامی که انتقاد برخی چهره‌های فرهنگی و هنری جهان را برانگیخت. رسوایی حکومت عربستان در اینستاگرام / پرداخت مخفیانه پول به چهره‌های معروف!
در این میان صفحه پرطرفدار «دایت پرادا» که به تفسیر و تحلیل مسایل فرهنگی و مد می پردازد، با برجسته کردن موارد نقض حقوق بشر از سوی حکومت عربستان از جمله جمال خاشقجی، قتل روزنامه نگار منتقد و آزار و اذیت دگرباشان جنسی، همراهی چهره‌های مشهور با این پروژه حکومت عربستان را نقد کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.