ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خرید آیفون XS با یک وان حمام پر از سکه!

خرید آیفون XS با یک وان حمام پر از سکه!آیفون XS تنها ۱۷۷ گرم است؛ اما موضوع وقتی جالب می‌شود که فردی بخواهد برای خرید یک آیفون ۱۷۷ گرمی، ۳۵۰ کیلوگرم سکه بپردازد.

ماجرا از این قرار است که گروهی از جوانان، یک وان حمام را پر از سکه کرده و آن را به فروشگاه اپل در مسکو بردند تا بهای خرید یک گوشی آیفون XS را بپردازند.خرید آیفون XS با یک وان حمام پر از سکه!
این گروه ویدیویی را از مراحل پر کردن و حمل سکه‌ها در اینستاگرام منتشر کردند. در این ویدیو که سویاتوسلاو کوالنکو آن را با عنوان "وان افسانه‌ای سکه" منتشر کرده است، می‌بینیم که او به کمک دوستانش، وان را از سکه‌های روبل پر می‌کنند و با خودرو به مرکز خریدی می‌برند که فروشگاه اپل در آن واقع شده. نگهبان ابتدا مانع از ورودشان می‌شود اما آنها در نهایت خود را به فروشگاه می‌رسانند و وان را در وسط قرار می‌دهند.

شمارش این سکه‌ها که حدودا صد هزار عدد بود دو ساعت طول کشید.

کوالنکو که در ویدیو گوشی را در دست گرفته در گفت‌وگویی یا شبکه خبری ای بی سی آمریکا گفت که هدف از این شیرین‌کاری، تغییر رفتار مردم در قبال پول خرد بود. فروشگاه‌های روسیه غالبا پول خرد ندارند و گاهی از پس دادن بقیه پول خرید به بهانه نداشتن پول خرد خودداری می‌کنند. آقای کوالنکو می‌گوید که می‌خواسته با این کار این مشکل را برجسته کند.
منبع : kovalenkosvyat
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.