ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ربات شرکت تسلا رسماً رونمایی شد | تسلا بات چه ویژگی‌هایی دارد؟

ربات شرکت تسلا رسماً رونمایی شد | تسلا بات چه ویژگی‌هایی دارد؟شرکت خودروسازی تسلا از تسلا بات، ربات انسان نمایی که با هوش مصنوعی کار می‌کند، برای رفع کارهای تکراری روزمره و حوصله‌سر بر‌ رونمایی کرد. ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، در جریان رویداد هوش مصنوعی این کمپانی اعلام کرد تسلا مشغول توسعه یک ربات انسان نماست.
 تسلا بات
این ربات تقریبا ابعادی مشابه یک انسان لاغر اندام دارد و وزن آن معادل ۱۲۵ پوند (۵۶.۶ کیلوگرم) است. طبق اعلام ماسک، تسلا بات به نمایشگری مجهز خواهد شد که به جای صورت آن قرار می‌گیرد و از این طریق می‌تواند اطلاعات را نمایش دهد.

همچنین او ادعا کرده این ربات توانایی بلند کردن بار تا وزن ۱۵۰ پوند و جابجا کردن بار تا وزن ۴۵ پوند را دارد. البته، سرعت جابجایی تسلا بات تنها ۵ مایل در ساعت است.

این ربات که به گفته‌ی ماسک از نرم افزار اتوپایلوت تسلا بهره می‌گیرد، به ۸ دوربین مجهز است که محتوا را به شبکه عصبی طراحی شده توسط تسلا انتقال می‌دهند.

برگزاری همایش هوش مصنوعی تسلا با افزایش بدبینی‌ها نسبت به سیستم خودران ماشین‌های تسلا همزمان شد. هفته گذشته اعلام شد که پس از تصادف دو تسلا با ماشین‌های پلیس و آتش‌نشانی، پرونده‌ای برای تسلا باز شده تا سیستم خودران این کارخانه بررسی شود. دو نماینده مجلس هم از دولت خواسته‌اند تا ادعاهای تسلا درباره سیستم کاملا خودران کارخانه را راستی‌آزمایی کند.

ایلان ماسک به این اخبار واکنشی نشان نداد اما گفت مطمئن است که می‌شود سیستم خودرانی ساخت که با دوربین و کامپیوتر ماشین را کنترل کند و امنیتش از رانندگی انسان بیشتر باشد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.