ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اسپرینگ رول مرغ یک غذای فینگر فودی برای تولد

اسپرینگ رول مرغ یک غذای فینگر فودی برای تولداسپرینگ رول مرغ یک میان وعده و فینگر فود خوشمزه است که جای خود را در مهمانی‌ها باز کرده است. اگر با طرز تهیه اسپرینگ رول مرغ آشنا نیستید یا وقت کافی ندارید، می‌توانید برای تولد یا دورهمی‌های خود انواع اسپرینگ رول‌ها را چیدمان شده در سینی فینگر فود یا در ظرف‌های ساده از مزبار سفارش دهید. مزبار به عنوان یک فروشگاه اینترنتی محصولات پذیرایی، خرید فینگر فود را برای میزبانان آسان کرده است. محدوده جغرافیایی مزبار برای عرضه محصولات پذیرایی مثل انواع فینگر فود تهران و البرز است.
انواع اسپرینگ‌رول‌

آشنایی با انواع اسپرینگ‌رول‌


اسپرینگ رول گوشت، اسپرینگ رول مرغ و قارچ و اسپرینگ رول سبزیجات چینی سه نوع پرطرفدار این فینگر فود آسیایی محسوب می‌شود. فراموش نکنید که راز خوشمزه شدن، یک اسپرینگ ‌رول در برشتگی و تازگی آن است. زمانی که این نان آردی با رنگی طلایی و بافتی برشته برای مهمانان سرو شود و با گاز زدن آن، مانند اسمش طعم بهاری و لذیذ زیر زبانشان حس خواهند کرد. با اضافه یا کم کردن مواد اولیه به این فینگر فود چینی یک غذای متفاوت و خوشمزه را تجربه کنید.

بیشتر افراد در روزهای گرم و آفتابی بهار و تابستان دوست دارند غذاهای سبک و پر از سبزیجات فصلی بخورند. وقتی صحبت از وعده‌های غذایی سبک می‌شود اولین گزینه که به ذهن آدم خطور می‌کند، انواع سالادهاست. اما خوب بعضی اوقات یه کمی تنوع هم بد نیست. حالا پیشنهاد ما به شما تجربه طعم لذت‌بخش اسپرینگ‌رول‌ مرغ و سبزیجات هست.

به یک دسته از سبزیجات تازه همراه با مرغ یا گوشت ترد در یک کاغذ بسته‌بندی نازک خمیری فکر کنید که با یک سس خوشمزه چقدر می‌تواند به عنوان یک میان وعده در خانه یا سرکار دوست داشتنی باشد. اسپرینگ رول‌ها را می‌توانید با انواع سس‌ها مثل سس بادام زمینی، سس ماهی ویتنامی و سس چیلی تای سرو کنید. مخصوصا که غذای فینگر فودی و سوخاری با سس چیلی تای یکی از طعم‌های محبوب برای ایرانی‌ها است.
با اسپرینگ رول‌ به چین سفر کنید

 با اسپرینگ رول‌ به چین سفر کنید


تعداد بیشماری رول از نوع آسیایی وجود دارد که تقریباً همه ریشه در چین دارند. به نظر می‌رسد همه برای هر رول اصطلاحات خاص خود را دارند که از رول تخم مرغ تا رول تابستان متفاوت است. اسپرینگ ‌رول را با نام پنکیک لاغر هم می‌شناسند.

شاید برایتان جالب باشد که اولین رول‌های بهاری به شکلی ساده‌تر با نام کیک‌های بهاری در امپراتوری چین تهیه می شد. در آن زمان مردم این کشور به عنوان هدیه در شروع فصل بهار کیک‌هایی نازک با آرد درست می‌کردند و آن را با سبزیجات و میوه می‌خوردند.
 برای مثال افرادی که ثروتمند بودند موادی مانند اسفناج، جوانه حبوبات، لوبیا، تخم‌مرغ، ورمیشل، گوشت‌ یا مرغ‌های پخته شده را به این غذا اضافه و با سس‌‌های مختلف استفاده می‌کردند. افراد متوسط جامعه هم با اضافه کردن هویج و کرفس آن را می‌خوردند. در دوره سونگ، اسپرینگ رول به یک غذای لوکس برای کاخ شاهنشاهی تبدیل شد.

بالاخره با تلاش‌ آشپزها در این دوران،‌ اسپرینگ رول به چیزی تبدیل شد که الان می‌شناسیم. اگر در چین برای خوردن اسپرینگ‌ رول به دکه‌های غذای خیابانی رفتید، حتما از فروشنده بخواهید که این غذا را جلوی شما درست کند. جالب است بدانید که اسپرینگ‌رول در این کشور در کنار سرکه و سویا سس سرو می‌شود و چینی‌ها در تمام طول روز، اسپرینگ‌ رول را به‌عنوان میان‌وعده یا یک غذای کامل می‌خورند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.