ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

یک جاسوس آمریکایی در مســــکو بازداشت شد

یک جاسوس آمریکایی در مســــکو بازداشت شدروسیه از "بازداشت یک جاسوس آمریکایی" در پایتخت این کشور خبر داده است. سازمان امنیت فدرال روسیه، اف اس بی، در بیانیه ای اعلام کرد که یک شهروند آمریکا به نام پال ویلن را در بیست و هشتم دسامبر، سه روز پیش، در مسکو دستگیر کرده است.

فرد بازداشت شده به طور رسمی به جاسوسی متهم شده است. منابع روسیه اطلاعات بیشتری را درباره او منتشر نکرده اند. ایالات متحده بدون تایید هویت فرد بازداشت شده، خواستار دسترسی کنسولی به او شده است.

به گزارش خبرگزاری تاس روسیه، در صورت مجرم شناخته شدن آقای ویلن در دادگاه او بین ۱۰ تا ۲۰ سال زندانی خواهد شد. روابط روسیه با‌ آمریکا و بریتانیا در سال گذشته شاهد افزایش تنش های اطلاعاتی بود.

در حالی که وزارت دادگستری آمریکا مشغول تحقیقات درباره ارتباطات احتمالی میان روسیه و کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ است، به تازگی یک شهروند روسیه اتهام هایش را در دادگاهی در آمریکا پذیرفته است.

مقام های قضایی در آمریکا، ماریا بوتینا را متهم کرده اند که به عنوان مامور دولت روسیه قصد داشته در گروه های سیاسی محافظه کاران نفوذ کند.

خانم بوتینا تحت عنوان فعال حقوق مالکان اسلحه در شبکه های اجتماعی حضور داشت.

بهار گذشته هم بریتانیا و چند کشور غربی بیشتر از ۱۰۰ دیپلمات روسیه را در واکنش به سوء قصد به جان یک جاسوس سابق به نام سرگئی اسکریپال، اخراج کردند.

بریتانیا روسیه را متهم کرده است که آقای اسکریپال و دخترش یولیا را در خاک این کشور با سم اعصاب مسموم کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.