ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

وکیل مشهور روس در آمریکا تحت تعقیب قضایی قرار گرفت

وکیل مشهور روس در آمریکا تحت تعقیب قضایی قرار گرفتیک وکیل روس که در سال ۲۰۱۶ در نشستی با دستیاران ارشد کارزار انتخاباتی ترامپ شرکت کرده بود در پرونده جداگانه ای متهم شده است. اتهام خانم ناتالیا وسلنیتسکایا جعل کردن شواهد در جریان دفاع از یک شرکت روس در سال ۲۰۱۳ است.

در آن سال شرکت "پروزان هولدینگز" متهم به مشارکت در یک کلاهبرداری مالیاتی و پاک کردن سرمنشاء (پولشویی) ۲۳۰ میلیون دلار /15,410,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) بود. مقام ها تایید کرده اند که دفتر دادستانی آمریکا در نیویورک خواستار تسلیم خانم وسلنیتسکایا است. در ادعانامه ای که سه شنبه علنی شد خانم وسلنیتسکایا به ارائه "اعلامیه ای عمدا گمراه کننده" به دولت آمریکا در دفاع از شرکت روس متهم شده است.

در این ادعانامه آمده است: "اعلامیه وسلنتیسکایا آنچه را قرار بود یافته های دولت روسیه باشد عرضه می کرد - یافته هایی که ظاهرا مشتریان وسلنتیسکایا را تبرئه می کرد - و به دروغ ادعا می شد که این یافته ها به طور مستقل توسط دولت روسیه تهیه شده."

ادعا می شود که این وکیل ۴۳ ساله "به طور مخفیانه" در همکاری با یک دادستان روس آن اعلامیه را تنظیم کرده بود. او قبلا این ادعا که به نمایندگی از سوی دولت روسیه کار کرده را انکار کرده است.

به شرکت پروزان هولدینگز، که در کانون این پرونده است، دستور داده شده تقریبا ۶ میلیون دلار جریمه به دولت آمریکا بپردازد.

وسلنیتسکایا کیست؟

او ابتدا وقتی در آمریکا مشهور شد که معلوم شد در سال ۲۰۱۶ با دستیاران ارشد ستاد مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ از جمله پسر آقای ترامپ دیدار کرده بود. ادعا می شود در آن دیدار اطلاعاتی درباره هیلاری کلینتون رقیب وقت آقای ترامپ مبادله شد. آن دیدار بخشی کلیدی از تحقیقات رابرت مولر دادستان ویژه تحقیقات درباره مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا به حساب می آید.

اتهام مطرح شده در روز سه شنبه علیه این شهروند روس که - اتهامی که به تحقیقات انتخابات ارتباط ندارد - حداکثر ۱۰ سال زندان خواهد داشت. رسانه های آمریکایی گزارش می دهند که خانم وسلنیتسکایا هم اکنون در روسیه است.

او سه شنبه در گفتگو با سی ان ان گفت که از "حیثیت حرفه ای خود دفاع خواهد کرد" اما حرف دیگری نزد.

معلوم نیست او برای دفاع از خود در برابر این اتهام به آمریکا سفر خواهد کرد یا نه.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.