ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شبکه ملی اینترنت روسیه با نام رونت با موفقیت آزمایش شد

شبکه ملی اینترنت روسیه با نام رونت با موفقیت آزمایش شددولت روسیه اعلام کرده است که آزمایش سیستم اینترنت ملی، که جایگزینی برای شبکه جهانی اینترنت است، با موفقیت انجام شده است. جزئیات این آزمایش مشخص نشده اما وزارت ارتباطات روسیه گفته است که هنگام این آزمایش کاربران عادی متوجه هیچ تغییری نشده‌اند.

گزارش نتایج آزمایش این شبکه که "رونت" نام گرفته، به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ارائه شده است. کارشناسان نگران تمایل برخی از کشورها برای قطع ارتباط با اینترنت جهانی هستند.

رسانه‌های روسی از جمله نشریه پراودا به نقل از معاون وزیر ارتباطات روسیه گزارش دادند که آزمایش‌های شبکه اینترنت ملی، "رونت"، طبق برنامه‌ریزی انجام شده است.

آلکسی سوکولوف، معاون وزیر ارتباطات روسیه گفت: "نتایج آزمایش‌ها نشان می‌دهد که در مجموع، هم مقامات و هم اپراتورهای اینترنت در روسیه آماده هستند تا در زمان بروز خطرات و تهدیدات بتوانند به طور یکپارچه و موثر اقدام کنند و در زمینه عملکرد پایدار اینترنت و شبکه مخابراتی ملی در فدراسیون روسیه اطمینان حاصل شد."

خبرگزاری دولتی تاس هم گزارش داد که در این آزمایش آسیب‌پذیری دستگاه‌هایی که با اینترنت کار می‌کنند، با موفقیت شناسایی شد و همچنین در یک آزمایش دیگر توانایی مقاومت شبکه داخلی رونت در مقابله با "تاثیرات منفی خارجی" مورد آزمایش قرار گرفت.

روسیه به دنبال توسعه و ایجاد خدمات آنلاین اختصاصی بیشتر برای شهروندان خود است. این کشور اعلام کرده است که قصد دارد ویکی‌پدیای خود را بسازد و لایحه‌ای را تصویب کرده است که طبق آن فروش تلفن‌های هوشمندی که نرم‌افزارهای روسی از پیش روی آن نصب نشده باشد ممنوع خواهد شد.
منبع : BBC
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.