ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

همه چیز درباره رنو ساندرو جدید | نسل جدید ساندرو چه تغییراتی کرده است؟

همه چیز درباره رنو ساندرو جدید | نسل جدید ساندرو چه تغییراتی کرده است؟ کار روی جدیدترین نسل داچیا ساندرو در حال انجام است و این رندر از کولزا نشان می دهد که این خودرو چگونه خواهد بود.

شرکت خودروسازی داچیا در سال 1966 در منطقه به همین نام در رومانی تشکیل شد و در سال 1999 توسط گروه خودروسازی رنو فرانسه خریداری و به زیرمجموعه ای از آن تبدیل شد. داچیا ابزار و طراحی اولیه رنو ۱۲ مهیا کرده بود اما با این وجود سران این شرکت تصمیم گرفتند که رنو ۸ را تحت لیسانس رنوی فرانسه تولید کنند؛ این خودرو با نام داچیا ۱۱۰۰ شناخته می شود.

همچنین در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی این شرکت رنو ۲۰ را با نام داچیا ۲۰۰۰ مونتاژ کرد. در سال ۱۹۷۸ برنامه ریزی هایی برای مونتاژ رنو ۱۸ توسط داچیا انجام شده بود اما قرارداد با رنو به پایان رسید.

این شرکت خودروسازی در سال 2007 از نخستین مدل محصول جدید خود با نام ساندرو رونمایی کرد که خیلی زود توانست به خودرویی محبوب و مقرون به صرفه در کلاس خودروهای هاچبک تبدیل شود.

نسخه اولیه رنو ساندرو از پیشرانه و پلتفرم X90 بهره می‌برد. این پیشرانه که با کد K4M شناخته می‌شود دارای حجم دقیق ۱۵۹۸ سی‌سی و قدرتی معادل ۱۰۵ اسب بخار (در ۵۷۵۰ دور در دقیقه) و گشتاور ۱۴۰ نیوتن در دور پائی ن (۳۷۵۰ دور در دقیقه) است که این نیرو از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی و یا ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌گردد.

اکنون خبرهایی رسیده است که نشان می دهد کار روی جدیدترین نسل داچیا ساندرو در حال انجام است و این رندر از کولزا نشان می دهد که این خودرو چگونه خواهد بود.
Renault Sandero 2021
داچیا ساندرو 2021
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در حالی که بسیاری از بازارهای جهان این خودرو را با نام داچیا ساندرو می شناسند، اما محصولات آن در برخی کشورهای از جمله روسیه، آفریقای جنوبی، آمریکای جنوبی و کشورمان به عنوان رنو ساندرو فروخته می شود. این رندر نیز خودرو را با نشان رنو به تصویر می کشد اما مدل مارک داچیا نیز تا حد زیادی با این محصول یکسان خواهد بود البته قاعدتا در آرم و جلو پنجره خودرو تغییراتی را به خود خواهند دید.

این تصاویر منتشر شده رنو ساندرو را با مجموعه ای از چراغهای جدید و باریک تر نشان می دهد که بسیار شیک تر از مدل های موجود است. علاوه بر این، رنو ساندرو جدید دارای چراغ های مه شکن تازه ای است که درون فضای مشکی رنگی قرار گرفته اند؛ این در حالی است که قسمت پائینی سپر جلو نیز برای هارمونی طراحی آن دارای توری مشکی رنگ خواهد بود.

طرفین ساندرو جدید به رنو کلیو شباهت زیادی دارد اما روی بدنه یک خط شاخص وجود دارد که از امتداد پایه درها آغاز می شود و نمای زیبایی را روی درهای ایجاد کرده است. در قسمت عقب، مجموعه ای از چراغ های کوچک تقریباً هم اندازه با آنچه در رنو زوئی استفاده شده است وجود دارد اما دارای شکل کمی متفاوتی است.

قرار است مدل های جدید رنو ساندرو بر روی پلتفرم CMF-B که به صورت مشترک توسط رنو و نیسان ساخته شده تولید شوند؛ این پلتفرم قبلا در ساخت خودروهایی مانند رنو کپچر، رنو کلیو و نیسان جوک مورد استفاده قرار گرفته بود. همچنین به نظر می رسد که بالاترین مدل نسخه جدید ساندرو از پیشرانه 138 اسب بخاری هیبرید E-Tech با حجم 1.6 لیتر استفاده کند که در اخرین نسل رنو کلیو آزمون خود را پس داده است.

همچنین مدل های ارزان تری با پیشرانه 3 سیلندر 1 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 74 اسب بخار، پیشرانه 3 سیلندر 1 لیتری توربوشارژ و یک پیشرانه 84 اسب بخاری 1.5 لیتری دیزلی برای مشتریان قابل انتخاب خواهد بود. همچنین انتظار می رود این خودرو در اواخر سال جاری میلادی به صورت رسمی رونمایی و آماده فروش باشد.
آلبوم عکس
RENAULT SANDERO 2015 :
#11 renault sandero 2015
#10 renault sandero 2015
#9 renault sandero 2015
#8 renault sandero 2015
#7 renault sandero 2015
#6 renault sandero 2015
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.