ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

همه چیز درباره رنو مگان جدید / از مشخصات فنی تا آلبوم عکس مگان 2020

همه چیز درباره رنو مگان جدید / از مشخصات فنی تا آلبوم عکس مگان 2020رنو مگان یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب شرکت خودروسازی رنو است که در سال 1995 و به منظور جانشینی رنو 19 توسط این گروه خودروسازی طراحی و تولید شد. نسل اول این خودرو تا حد زیادی به رنو ۱۹ شباهت داشت و از نسخه بهبود یافته شاسی آن استفاده می کرد. در سال ۱۹۹۶ نیز مگان سنیک که یک خودروی چند منظوره ( MPV ) بود معرفی شده که از مشخصات مکانیکی مشابه با مگان هاچبک بهره می برد.

سال ۲۰۰۲ نسل دوم رنو مگان با تغییرات عمده در طراحی خودرو معرفی شد و توانست در سال ۲۰۰۳ عنوان خودروی سال اروپا را به دست بیاود. این محصول اولین خودرو در کلاس خود بود که توانست ۵ ستاره ایمنی موسسه EuroNCAP را کسب کند.

این خودروساز فرانسوی نسل دوم مگان را در سال 2002 معرفی کرد که در آن برای اولین بار از زبان طراحی جدید این شرکت استفاده شده بود. این خودرو توانست در سال 2003 عنوان برترین خودروی سال اروپا را کسب کرده و از اولین محصولاتی بود که 5 امتیاز ایمنی موسسه EuroNCAP را به دست آورد.

همچنین نسل دوم این خودرو به همراه رنو لاگونا جزو اولین محصولاتی بودند که به سیستم شناسایی کارت بدون کلید خودرو به عنوان سوئیچ خودرو استفاده می کردند.

شرکت رنو به روزرسانی های این محصول محبوب خود را ادامه داد و در سال 2008 سومین نسل از آن را به بازار عرضه کرد. نسل سوم این محصول در نسخه های 5 در، کوپه، استیشن، کابریولت نیز به بازار آمد.

شرکت خودروسازی رنو فرانسه در سال 2016 تصمیم گرفت نسل چهارم از این خودرو را معرفی کند؛ این خودرو بر روی پلتفرم CMF-CD که به صورت مشترک توسط رنو و نیسان طراحی و توسعه داده شده بود ساخته شد. نسل چهارم رنو مگان از زبان طراحی جدید گروه رنو که توسط لورن ون دن آکر توسعه پیدا کرده بود استفاده می کرد. این زبان طراحی در خودروهای دیگر رنو همچون رنو کپچر، رنو تالیسمان و رنو کلیو نسل چهارم نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.
Renault Megane 2020
رنو مگان مدل 2020 #15
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
از امکانات رنو مگان نسل چهارم می توان به کروز کنترل تطبیقی، دستیار ترمز اضطراری خودکار، هشدار انحراف از خط، هشدار محدودیت سرعت، هشدار نقاط کور، سیستم روشنایی خودکار، دوربین دنده عقب، سنسور پارکینگ و سیستم پارکینگ خودکار اشاره کرد.

حال این شرکت خودروساز اروپا تصمیم گرفته است که تمام مدل های ساخت سال 2020 را مجددا به روزرسانی کرده و برای اولین نسخه هیبرید پلاگین آن را برای مدل های استیشن به بازار عرضه کند.

این مدل که مگان ای-تک 2020 (2020 Megane E-Tech) نام دارد از یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر بنزینی به همراه دو موتور برقی بهره می برد که در مجموع قدرت 158 اسب بخاری را برای آن به ارمغان می آورند. این خودرو از یک سیستم انتقال قدرت نوآورانه چند حالته بدون کلاچ بهره می برد که تعویض دنده را با بالاترین بهره وری انجام می دهد.

این خودرو به یک باتری 9.8 کیلو وات ساعتی مجهز شده است که به آن اجاره می دهد مسافت 50 کیلومتر را با سرعت حداکثر 135 کیلومتر بر ساعت پیمایش کند؛ این در حالی است که میزان پیمایش شهری این خودرو 65 کیلومتر برآورد شده است. مطابق محاسبات گروه خودروسازی رنو میزان آلایندگی دی اکسید کربن این محصول جدید کمتر از 40 گرم در هر کیلومتر پیمایش خواهد بود.

این مدل دارای سه حالت رانندگی به نام های Pure ، MySense و Sport است که حالت اول در حالت تمام برقی قرار دارد به شرط آنکه شارژ کافی در باتری وجود داشته باشد. حالت دوم سیستم هیبرید خودرو را بهینه سازی می کند و با استفاده از ویژگی "E-Save" این امکان را ایجاد می کند که حداقل 40 درصد ظرفیت باتری ذخیره سازی شود. حالت اسپورت نیز به رانندگان اجازه می دهد با استفاده از ظرفیت هر سه پیشرانه خودرو بیشترین استفاده ممکن را از قدرت این رنو مگان ببرند.
Renault Megane 2020
رنو مگان مدل 2020 #8
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
تغییرات ظاهری رنو مگان 2020

همواره یکی از راه های تشخیص تغییرات ظاهری خودرو ها مقایسه آنها با مدل های قبلی است اما برخی تغییرات همچون سپر جلو جدید و تریم کروم دور چراغ های مه شکن در رنو مگان 2020 کاملا جدید هستند. این خودرو همچنین دارای طراحی عضلانی تر است که روی گلگیرها قابل مشاهده است؛ همچنین رینگ های 16 و اینچی جدید نیز برای رنو مگان 2020 عرضه شده است. از دیگر نکات برجسته این محصول جدید رنو می توان به اضافه شدن رنگ های جدید برای بدنه و همچنین استفاده از چراغ های ال ای دی پیور ویژن (Pure Vision) در آن اشاره کرد.

رنو همچنین برای اولین بار با ارائه یک صفحه نمایش دیجیتالی 10.2 اینچی کابین مگان 2020 را مدرن کرده است؛ این صفحه نمایش در کنار سیستم اطلاعاتی – سرگرمی 9.3 اینچی رنو یکپارچگی مناسبی با سیستم راهبری و همچنین تلفن های هوشمند دارد. کنسول وسط رنو مگان 2020 از ظاهر جدیدی برخوردار است و بسته به سطح تریم انتخابی، می توان تودوزی، آینه وسط الکترونیکی-کرومی و تنظیم برقی برای صندلی راننده را انتخاب کرد.

همچنین ویژگی های جدید همیار راننده نیز از جمله "همراه بزرگراه و ترافیک (Highway & Traffic Jam Companion)" در این محصول تعبیه شده است. این سیستم یک سیستم نیمه خودکار سطح 2 است که در سرعت های بین 0 تا 160 کیلومتر در ساعت قابل فعال سازی است و باعث می شود رفت و آمد روزانه دلپذیر تر شود.

پیشرانه و تریم های جدید رنو مگان 2020

رنو پیشرانه های 1.3 لیتری TCe با قدرت های 99، 113، 138 و 158 اسب بخاری را برای این خودرو عرضه کرده است که به همراه جعبه دنده های 6 سرعته دستی یا 7 سرعته با کلاچ دوگانه همراه خواهد شد. همچنین پیشرانه های دیزلی 94 و 113 اسب بخاری با گیربکس های 6 سرعته دستی و هفت سرعته با کلاچ دوگانه به بازار خواهد آمد.

به همین ترتیب قرار است نسخه ویژه رنو اسپورت یا همان RS این مدل مگان جدید جایگزین رنو مگان جی تی لاین شود که ظاهری متفاوت و با الهام از خودروهای RS خواهد داشت. این خودرو از جلوپنجره توری شکل، دو خروجی اگزوز، رینگ های 17 و 18 اینچی، صندلی های جلوی اسپورت، فرمان چرمی با لوگوی RS و پدال های آلومینیومی برخوردار خواهد بود.
Renault Megane 2020
رنو مگان مدل 2020 #20
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
رنو مگان 2020 آر اس

مدل های سال 2020 مگان RS تنها با شاسی اسپورت به همراه پیشرانه ای با قدرت 296 اسب بخار که توان تولید 420 نیوتن متر گشتاور دارد عرضه خواهند شد. این اعداد در صورت استفاده از سیستم انتقال قدرت EDC به میزان 20 اسب بخار و 30 نیوتن متر افزایش پیدا خواهند کرد. این مدل ها همچنین از سیستم 4Control گروه خودروسازی رنو بهره می برند.
آلبوم عکس
RENAULT MEGANE 2020 :
2021 Renault Megane 1.6 dci
2020 Renault Megane in Turkey
رنو مگان مدل 2020 #20
رنو مگان مدل 2020 #19
رنو مگان مدل 2020 #18
رنو مگان مدل 2020 #17
ادامه
منبع : renault
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.