ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رنو کیگر 2021، شاسی بلند رنو برای بازار هند!

رنو کیگر 2021، شاسی بلند رنو برای بازار هند!شرکت خودروساز رنو فرانسه اخیرا از یک خودروی مفهومی کراس اوور به نام رنو کیگر (Renault Kiger) رونمایی کرده است که قرار است در ابتدا برای بازار خودروی کشور هند عرضه شود.

امروزه خودروهای کراس اوور به یکی از پرطرفدار ترین کلاس های خودروی جهان تبدیل شده اند، خودروهای کراس اوور دارای طراحی ظاهری و تلفیق طراحی خودروهای SUV یا همان شاسی بلند ها و خودروهای هاچبک هستند. این خودروها برخی ویژگی های خود را از این دو کلاس دیگر به الهام گرفته است.

خودروهای کراس اوور نسبت به خودروهای سدان و هاچبک دارای ارتفاع بیشتری هستند و همچنین در برخی مدل ها از ویژگی چهار چرخ متحرک (4WD) نیز بهره می برند. همچنین فضای داخل کابین کراس اوور ها نسبت به خوردوهای هاچبک بیشتر است.

نکته مهم درباره این کلاس خودرویی این است که نسبت به خودروهای شاسی بلند مصرف سوخت کمتری دارند و از این نظر شبیه به خودروهای سدان است.
Renault Kiger
شاسی بلند رنو کیگر 7#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
شرکت خودروسازی رنو فرانسه یکی از پیشگامان تولید خودروهای کراس اوور در اروپا و دنیاست؛ برخی از محصولات این کمپانی مانند رنو داستر و رنو کپچر نیز به بازار خودروی کشورمان راه پیدا کرده و توانسته اند به محبوبیت زیادی نیز دست یابند.

رنو همچنین خودروهایی همچون کوئید، رنو آرکانا و رنو کاجار را نیز در سبد محصولات این کلاس خود قرار داده است.
Renault Kiger
شاسی بلند رنو کیگر 4#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
این شرکت خودروسازی اروپایی اخیرا از یک خودروی مفهومی کراس اوور به نام رنو کیگر (Renault Kiger) رونمایی کرده است که قرار است در ابتدا برای بازار خودرویی کشور هند عرضه شود. جالب است بدانید که در هند وسایل نقلیه با طول کمتر از ۴ متر مالیات کمتری می پردازند و این مسئله سبب شده که بازار خودروهای کراس اوور در این کشور داغ شود. همین علت سبب شده که شرکت رنو تاکنون خودروهای داستر، کوئید و ترایبر را در بازار خودروی هند ارائه دهد.

اگر بخواهیم درباره ظاهر رنو کیگر مفهومی، صحبت کنیم باید در ابتدا به نمای جلوی آن بپردازیم که به صورت کامل تحت سیطره چراغ های LED زیبای خود شده است؛ در ادامه به کاپوت تراش خورده آن می رسیم که در امتدادش شیشه جلوی خودرو قرار دارد. آینه های جانبی این خودروی مفهومی رنو طوری طراحی شده است که مانند باله های هواپیما به نظر برسند و همه این ها در حالی است که در قسمت عقب رنو کیگر از وجود یک اسپویلر، اگزوز مرکزی و چراغ خطر با طراحی C شکل بهره گرفته شده است.

مدل نمایشگاهی رنو کیگر از تزئینات به رنگ فلورسنت نیز بهره می برد که می توان رگه هایی از آن را روی دستگیره های در، قطعات جانبی روی سپر، اطراف لوگو و کالیپر های ترمز به وضوع دید.

گروه خودروسازی رنو به دنبال این است که با عرضه این محصول خود به بازار، مشتریانی را که به دنبال خودرویی مدرن و جدید در کلاس کراس اوورها هستند را جذب کند، البته مشتریان این بخش 51 درصد بازار خودروی هند را تشکیل داده اند. همچنین قرار است نسخه های این مدل تولیدی رنو کیگر به کشورهای دیگر نیز صادر شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.