ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

راهنمای خرید ماشین / معرفی فواید و امکانات رنو ساندرو + عکس

راهنمای خرید ماشین / معرفی فواید و امکانات رنو ساندرو + عکسرنو/داچیا ساندرو (به انگلیسی: Dacia Sandero) خودرویی است که در سال ۲۰۰۸ توسط رنو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین در کشورهای متعددی در آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی ،آفریقا ،آسیای میانه و خاورمیانه عرضه گردیده‌است.

خط تولید آن نیز در کشورهای رومانی، فرانسه، ترکیه، آرژانتین ،برزیل، کلمبیا، پرتوریا، آفریقای جنوبی، کازابلانکا، مراکش، روسیه و ایران توسط پارس خودرو می‌باشد.

طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده طول نسخه عرضه شده در ایران در حالت طبیعی ۴٬۰۲۰ میلیمتر (۱۵۸ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۴۶ میلیمتر (۶۸٫۷ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۵۳۴ میلیمتر (۶۰٫۴ اینچ) است.

در ادامه قصد داریم به شرح 5 نقطه قوت این خودرو بپردازیم که حاصل تجربه سواری نگارنده این مقاله و بررسی نظرات سایر دارندگان این خودرو است.
1. پیشرانه :

رنو ساندرو از پیشرانه و پلتفرم مشترکی با رنو لوگان یا همان ال 90 خودمان بهره می‌برد. این پیشرانه که با کد K4M شناخته می‌شود دارای حجم دقیق 1598 سی‌سی و قدرتی معادل 105 اسب‌بخار است که این نیرو از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌گردد.

پیشرانه K4M در سال‌های گذشته به‌خوبی ثابت کرده است که راندمانی بالاتر، استهلاک کمتری نسبت به پیشرانه‌هایی همچون TU5 و XU7 دارد که این امر باعث می‌شود تا این خودرو به یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده روزمره تبدیل شود.
2. کیفیت مونتاژ بالا:

یکی از جالب‌ترین مسائلی که در خودروهای تولید داخلی همچون پراید و پژو پارس به‌وفور دیده می‌شود، کیفیت بالای ساخت قطعات این خودروها است که باعث می‌شود تولیدات داخلی ما در این زمینه پابه‌پای محصولات روز اروپا پیشروی کنند!
برخلاف اغلب این خودروها، رنو ساندرو از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل موفق شده تا از شرکت بازرسی استاندارد ایران 4 ستاره از 5 ستاره کیفیت را به خود اختصاص دهد.
3. فضای مناسب برای سرنشینان:

شاید شنیدن کلمه هاچبک برای شما هم یادآور خودروهایی با فضای کم و تنگ، مخصوصا در ردیف دوم باشد اما مطمئنا رنو ساندرو نظر شما را در این زمینه به‌طورکلی تغییر خواهد داد. با اینکه این خودرو از پلت فرم مشترکی با ال 90 بهره می‌برد، اما از صندلی‌هایی به‌مراتب راحت‌‌تر و فضای داخلی بزرگ‌تری سود می‌برد که باعث می‌شود حتی پس از تنظیم صندلی‌های جلویی برای نشستن یک فرد بلندقد، بازهم فضای کافی برای لم دادن و لذت بردن از مناظر اطراف برای سرنشینان ردیف عقب فراهم باشد.
4. سواری نسبتا نرم:

سیستم تعلیق و فنر بندی رنو ساندرو، در رنج قیمتی خود از کارایی و عملکرد بسیار خوبی برخوردار است؛ به نحوی که در زمان رانندگی با این هاچبک فرانسوی، سواری نسبتا نرمی را تجربه خواهید کرد که این امر به لطف استفاده از سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و سیستم پیچشی H-Type در عقب این خودرو حاصل‌شده است.
5. ترمزهای قابل‌اطمینان:

رنو ساندرو به ترمزهای دیسکی خنک شونده در جلو مجهز شده است و به لطف استفاده از سیستم‌های ABS و EBD ترمزهای قابل‌اعتمادی دارد و باعث می‌شود که در سطوح خیس و کم اصطکاک جاده‌ها عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد .
نتیجه‌گیری نهایی:

درنهایت باید اضافه کرد که رنو ساندرو محصولی باکیفیت، امن، کم استهلاک و قابل‌اعتماد است که به‌راحتی می‌تواند تمامی نیازهای یک خانواده کم‌جمعیت را برای یک استفاده روزمره پاسخگو باشد. اگرچه این خودرو هم مانند بسیاری دیگر از خودروهایی مونتاژ شده در داخل عاری از نقص نیست و مشکلاتی همچون محدودیت امکانات، کیفیت پایین متریال استفاده شده در فضای داخلی، طراحی ، مصرف بیش از حد بنزین در ترافیک شهری خصوصا در نمونه اتومات و... در آن به چشم می‌خورد؛ اما با وجود تمامی این نقص‌ها بازهم یکی از بهترین گزینه‌ها در این بازه قیمتی محسوب می‌شود.
آلبوم عکس
RENAULT SANDERO :
نمایی از رنو ساندرو 2009
Dacia Renault Sandero 2009 #15
Dacia Renault Sandero 2009 #14
Dacia Renault Sandero 2009 #13
Dacia Renault Sandero 2009 #12
Dacia Renault Sandero 2009 #11
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.