ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رنو کپچر جدید چه امکاناتی دارد؟ + تصاویر ماشین رنو کپچر 2020

رنو کپچر جدید چه امکاناتی دارد؟ + تصاویر ماشین رنو کپچر 2020رنو کپچر یکی از محصولات محبوب و دوست داشتنی شرکت خودروساز فرانسوی در رده خودروهای کراس اوور است که از زمان معرفی خود توانسته به موفقیت های زیادی در بازار کشورهای مختلف دست پیدا کند. نسل جدید این خودرو که زیر نظر لورن ون دن آکر و با رویکردی نوین و بر اساس استراتژی های جدید طراحی شرکت رنو به بازار آمد توانست این راه پر از موفقیت را ادامه دهد.

چندی پیش بود که برخی رسانه های تخصصی حوزه خودرو تصاویری را از تست خودروی مشابه رنو کپچر منتشر کردند و از انجام تغییراتی در آن خبر دادند. حال به نظر می رسد این گمانه زنی ها رنگ واقعیت به خود گرفته و رنو کپچر جدید با اندکی تغییرات در ابعاد بدنه و طراحی الهام گرفته شده از آخرین نسل رنو کلیو در جستجوی ورود به بازارهای خودرویی است.
New Renault Captur 2020 Photo Gallery
آلبوم عکس رنو کپچر مدل 2020 #1
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در ساخت رنو کپچر جدید که بر روی نسل جدید پلتفرم CMF-B شرکت رنو ساخته شده در مقایسه به نسل قبلی 85 درصد قطعات جدیدتری به کار گرفته شده است؛ همچنین وزن این خودرو کاهش یافته، از نظر آایرودینامیکی بهینه تر شده و راندمان آن نیز ارتقا پیدا کرده است.
New Renault Captur 2020 Photo Gallery
آلبوم عکس رنو کپچر مدل 2020 #2
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
رنو کپچر جدید 11 سانتیمتر از نسل قبلی بلندتر است که به افزایش 2 سانتیمتری فاصله بین دو محور خودرو منجر شده است. بسته به مدل انتخابی این خودرو از رینگ 18 اینچی به بالا و چراغ های جلو و عقب کاملا ال ای دی بهره خواهد برد.

رنو کپچر در زمان آغاز ثبت نام فروش با 11 رنگ بندی طراحی داخلی، 4 رنگ انتخابی برای سقف خودرو و 3 پکیج قابل سفارشی سازی عرضه می شود که به این ترتیب امکان انتخاب میان 90 طرح رنگ آمیزی مختلف در اختیار مشتری خواهد بود که به گفته شرکت رنو برای این کلاس خودرویی کاملا منحصر به فرد است.
New Renault Captur 2020 Photo Gallery
آلبوم عکس رنو کپچر مدل 2020 #9
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
این محصول کراس اوور رنو همانند محصولات اخیر این گروه خودروسازی در نمای جلوی خود از چراغ های C شکل بهره می برد که به خوبی به سپر عضلانی آن سازگار شده است. چراغ های عقب نیز از شکل مشابهی برخوردار شده است، به این ترتیب به همراه نوار کرومی به کار رفته، نمای متمایز و زیبایی را برای رنو کپچر به ارمغان آورده است. مشتری در صورت تمایل می تواند روف بار یا سان روف بازشو را در انتخاب های خود داشته باشد.

رنو پیش از این در خودروهایی همچون رنو تالیسمان، رنو کولئوس و نسل جدید رنو مگان از این امضای طراحی چراغ های خود بهره گرفته بود.

در صورتی که مقاله مربوط به معرفی رنو کلیو جدید را خوانده باشید طراحی داخلی رنو کپچر برای شما آشنا خواهد بود. یک صفحه نمایش عمودی در مرکز داشبورد خودرو توجه شما را به خود جلب خواهد کرد و درست در زیر آن دکمه هایی وجود دارند که کنترل عملکرد های مختلف خود را به زیر انگشتان سرنشینان می آورند. یک تفاوت عمده در کابین نسل جدید رنو کپچر و رنو کلیو جدید "کنسول پروازی" است؛ منطقه ای که دسته دنده قرار گرفته است برای بهبود ارگونومی و آزاد سازی مقداری فضا افزایش یافته است. مشتریان می توانند برای استفاده از این فضا شارژر بی سیم سفارش دهند.

صندوق عقب این محصول جدید رنو 536 لیتر فضا در اختیار مالک خود قرار می دهد و به گفته شرکت خودروساز عددی منحصر به فرد برای خودروهای کلاس کراس اوور است. به علاوه 27 لیتر فضا به زیبایی در قسمت های مختلف کابین برای استفاده سرنشینان تعبیه شده است. همچنین در صورت سفارش سیستم صوتی Bose که به صورت انتخابی روی خودرو قرار دارد یک سابووفر اضافی در قسمت بار قرار خواهد گرفت که البته طوری طراحی شده است که میزان فضای بار را کاهش ندهد.

رنو این خودروی جدید خود را با موتورهای 1 و 1.3 لیتری بنزینی که قدرتی برابر 100 تا 155 اسب بخار دارند ارائه خواهد کرد. پیشنهاد رنو برای طرفداران موتورهای دیزلی نیز یک موتور 1.5 لیتری dCi با قدرت 95 اسب بخار و یک موتور 155 اسب بخاری خواهد بود. همچنین بسته به موتور انتخابی جعبه دنده های 5 و 6 سرعته دستی در کنار جعبه دنده 7 سرعته خودکار با دوال کلاچ قابل ارائه خواهد بود.

مهمتر از همه اینکه رنو کپچر جدید از سال 2020، به موتور هیبریدی قابل شارژ با قابلیت پیمایش ترکیبی 45 کیلومتر مجهز خواهد شد.
آلبوم عکس
NEW RENAULT CAPTUR 2020 PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس رنو کپچر مدل 2020 #13
آلبوم عکس رنو کپچر مدل 2020 #12
آلبوم عکس رنو کپچر مدل 2020 #11
آلبوم عکس رنو کپچر مدل 2020 #10
آلبوم عکس رنو کپچر مدل 2020 #9
آلبوم عکس رنو کپچر مدل 2020 #8
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.