ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خودروی جدید رنو ویژه راننده تاکسی‌ها رونمایی شد!

خودروی جدید رنو ویژه راننده تاکسی‌ها رونمایی شد!موبالایز، یکی از برندهای جدید زیر مجموعه رنو فرانسه یک خودرو الکتریکی ویژه رانندگان مسافربر و آژانس‌ها رونمایی کرد. این ماشین که نامش لیمو (Limo) است، مشترکاً با جیانگ‌لینگ که شریک چینی رنو است، تولید می‌شود و از نیمه دوم سال ۲۰۲۲ به بازار می آید.

لیمو یک خودروی صندوقدار چهار در است که با توجه به نیازهای راننده و مسافر تاکسی‌ طراحی شده است. فضای عقب جادارتر از ماشین‌های معمولی است و برای مسافر شارژر تلفن گذاشته شده است. مسافر همچنین می‌تواند از صندلی عقب صدای بلندگوهای ماشین را کنترل کند. صندلی راننده هم راحت‌تر است و یک یخچال در کنسول وسط گذاشته شده است.
Mobilize Limo 2022
تصاویر خودرو موبالایز لیمو مدل 2022
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
Mobilize Limo 2022
موبالایز لیمو مدل 2022 3#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
Mobilize Limo 2022
موبالایز لیمو مدل 2022 11#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
به گفته شرکت موبالایز، بازار تاکسی‌های خصوصی که برای شرکت‌هایی مانند اوبر کار می‌کنند به سرعت در حال رشد است. طبق تحقیقات انجام گرفته توسط این شرکت، تخمین زده می شود ارزش بازار تاکسی‌های خصوصی در اروپا ۲۸ میلیارد یورو ارزیابی کرده و موبالایز می‌گوید این رقم تا سال ۲۰۳۰ به ۵۰ میلیارد یورو افزایش خواهد یافت.

تقاضا برای ماشین‌های الکتریکی در بین رانندگان هم رو به افزایش است. به گفته موبالایز رانندگان در روز ۲۵۰ کیلومتر حرکت می‌کنند. باتری‌های لیمو با هر بار شارژ می‌توانند تا ۴۵۰ کیلومتر حرکت کنند.

موبالایز به جای فروش لیمو، آن را به رانندگان اجاره می‌دهد. قیمت ماشین هنوز اعلام نشده اما به گفته شرکت فرانسوی، ارزان‌تر از رقیبان خواهد بود. رنو شرکت موبالایز را سال گذشته تاسیس کرد. هدف این شرکت کسب درآمد از راه‌هایی فراتر از تولید و فروش ماشین است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.