ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هافبک تیم ملی ایران، به تیم لیگ برتری ردینگ پیوست

هافبک تیم ملی ایران، به تیم لیگ برتری ردینگ پیوستسعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی ایران و بازیکن باشگاه روستوف به صورت قرضی به باشگاه ردینگ پیوست. سعید عزت‌اللهی پس از علیرضا جهانبخش دومین بازیکن ایرانی که تصمیم گرفته فوتبال را در انگلستان دنبال کند. او تا آخر این فصل به صورت قرضی برای ردینگ بازی خواهد کرد. ردینگ در حال حاضر در رده بیست و سوم دسته قهرمانی لیگ فوتبال انگلستان قرار دارد،

سعید عزت‌اللهی پسر نادر عزت‌اللهی، هافبک دهه ۶۰ تیم ملوان بندرانزلی است. او اولین بازی رسمی‌اش را برای ملوان بندرانزلی در ۱۵ سالگی انجام داد و پس از ۱۹ بازی برای این تیم، در ۱۷ سالگی راهی مادرید شد.

هافبک تیم ملی ایران برای رشد فوتبالش به یکی از تیم‌های پایه آتلتیکومادرید پیوست ولی پس از یک سال بازی برای این باشگاه راهی روسیه شد.

سعید عزت‌اللهی پس از جدایی از آتلتیکومادرید به روستوف رفت و با سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران همبازی شد. او در سه سال گذشته به صورت قرضی برای آنژی ماخاچ قلعه و آمکار بازی کرده است.

سعید عزت‌اللهی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران است، او از سه سال پیش که برای اولین بار به تیم ملی ایران دعوت شد تا به امروز ۲۷ بازی برای تیم ملی انجام داده.

او در جام جهانی روسیه به غیر از بازی اول مقابل مراکش در دو بازی دیگر ایران برابر اسپانیا و پرتغال در ترکیب اصلی قرار داشت.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.