ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پیش‌فروش چشمگیر خودروی جدید پورشه که هنوز رونمایی نشد!

پیش‌فروش چشمگیر خودروی جدید پورشه که هنوز رونمایی نشد!یکی از مدیران ارشد پورشه می‌گوید این شرکت تولید سال اول از اولین مدل الکتریکی خود را به طور کامل پیش‌فروش کرده است.

پورشه هنوز مدل جدید خود را که نامش تایکان است، رونمایی نکرده و قرار است آن را سال آینده به بازار عرضه کند. با اینکه کارخانه آلمانی اعلام کرده بود ظرفیت تولید را افزایش داده است، اما به نظر می‌رسد خریداران تازه باید بیش از یک سال برای دریافت ماشین خود صبر کنند.

تخمین‌های اولیه نشان می‌دهد که پورشه قصد داشت سال اول بیست هزار دستگاه تایکان تولید کند و حالا امکان دارد این تعداد به سی هزار دستگاه افزایش یابد. خریداران با پرداخت مبلغی معادل دو هزار و ۲۵۰ دلار /150,750,000 تومان (قیمت تبدیل شده) می‌توانند ماشین جدید خود را سفارش دهند. قیمت نهایی ماشین هنوز اعلام نشده اما پیش‌بینی می‌شود قیمت پایه آن بین ۷۰ تا ۹۰ هزار دلار /6,030,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) باشد.
آلبوم عکس
PORSCHE TAYCAN PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس پورشه تایکان #13
آلبوم عکس پورشه تایکان #12
آلبوم عکس پورشه تایکان #11
آلبوم عکس پورشه تایکان #10
آلبوم عکس پورشه تایکان #9
تصاویر پورشه تایکان #10
ادامه
پورشه می‌گوید تنها در نروژ، که خودروهای الکتریکی در آن محبوب است، سه هزار سفارش دریافت کرده است. این کارخانه معمولا در سال ۶۰۰ دستگاه ماشین در نروژ می‌فروشد.

خبر خوب دیگر برای پورشه این است که بیشتر این خریداران، مشتریان تازه‌ای هستند که پیش از این تسلا داشتند. تسلا مهمترین رقیب پورشه تایکان است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.