ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

امام خامنه ای : وعده اروپایی ها شبیه شوخی است

امام خامنه ای : وعده اروپایی ها شبیه شوخی استآیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران، در سخنرانی خود در مشهد با انتقاد از قدرت‌های غربی، به خصوص در زمینه توافق هسته‌ای، گفت سازوکار مالی که اروپا وعده برقراری آن با ایران را داده "شبیه شوخی است."

آیت الله خامنه‌ای در عین حال افزود که انتقادهایش از کشورهای غربی به معنی توصیه به "قطع ارتباط" با اروپا نیست. او گفت: "ارتباط اشکال ندارد. دنباله‌روی و اعتماد مشکل دارد." رهبر ایران گفت مقام‌های دولتی هم "به این نتیجه رسیده‌اند و شاید برخوردها تغییر کند."

آیت الله خامنه‌ای گفت سیاستمداران غربی با وجود آن که "کت و شلوار می‌پوشند، ادکلن می‌زنند و کیف سامسونت دست می‌گیرند"، اما در باطن "وحشی هستند". او گفت هم با "تعصب" علیه غرب مشکل دارد و هم با "غربزدگی".

آیت‌الله خامنه‌ای گفت قدرت‌های اروپایی باید پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای "محکم می‌ایستادند" و تعهدات خود را اجرا می‌کردند، اما در عین هشدار به ایران برای خارج نشدن از برجام، خودشان "تحریم‌های جدیدی به وجود آوردند."

رهبر انقلاب گفت: "این کانال مالی هم به شوخی شبیه‌تر است. یک شوخی تلخ. اروپایی‌ها مانند گذشته از پشت خنجر زدند."
"امکانات عربستان به دست جهادگران خواهد افتاد"

رهبر انقلاب علاوه بر انتقاد از قدرت‌های غربی، از عربستان سعودی هم به تندی انتقاد کرد.
طرفداران رهبر در مشهد
او گفت: "کشوری در این منطقه و شاید در همه جای دنیا به بدی دولت سعودی من سراغ ندارم."

رهبر جمهوری اسلامی ایران درباره حکومت عربستان گفت: "هم مستبد است، هم دیکتاتور است، هم فاسد است، هم ظالم است، هم وابسته است."

او انتقاد کرد که دولت آمریکا می‌خواهد تجهیزات هسته‌ای در اختیار عربستان قرار دهد، اما افزود: "حالا البته اگر بسازند هم بنده شخصا ناراحت نمی‌شوم، چون می‌دانم که اینها انشا الله در دوران نه چندان دوری به دست مجاهدان اسلامی خواهد افتاد."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.