ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی خودروی لوکس پولستار / ماشینی که از مواد بازیافتی ساخته شد!

معرفی خودروی لوکس پولستار / ماشینی که از مواد بازیافتی ساخته شد!پولستار یکی از برندهای نوظهور در صنعت خودروی جهان است که مرکز آن در ونکوور کانادا قرار دارد و ارتباط بسیار نزدیکی با ولوو سوئد دارد تا جائیکه مخاطبان دنیای خودرو معمولا از ترکیب ولوو پولستار برای اشاره به محصولات آن استفاده می کنند. اما پولستار یک برند مستقل است که اندیشه های رقابتی کمپانی مادر یعنی ولوو را در تولید محصولات فناورانه در راستای رقابت با بزرگانی مانند تسلا را دنبال می کند.
Polestar Precept
آلبوم عکس پولستار Precept
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
پولستار پریسپت (Precept) یک سدان فست بک است که کاملا براساس رویکردهای طراحی مینیمال شکل گرفته تا اوج زیبایی و تفاوت های فناورانه در زبان طراحی یک خودرو را در نهایت سادگی ارائه کند.

حذف آینه های کناری و استفاده از دوربین، حضور سنسورهای هوشمند ویژه سیستم ایمنی، سقف شیشه ای یکپارچه و پیشرانه الکتریکی (که هنوز مشخصات آن ارائه نشده است) از دیگر ویژگی های این خودروی هوشمند است.
Polestar Precept
Polestar Precept #6
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در تولید فضای داخلی کابین توجه ویژه ای به استفاده از مواد بازیافتی و دوستدار طبیعت بوده است. تقریبا تمامی پنل ها و پشتی صندلی ها از کامپوزیت های کتان تولید شده و همچین روکش سه بعدی صندلی ها که از بطری های پلاستیکی شکل گرفته است. پشت سری صندلی ها نیز از وینیل بازیافتی و کفی(زیرپایی) ها از تور ماهیگیری بازیافت شده است.

مقابل راننده یک نمایشگر دیجیتال 12.5 اینچی قرار دارد و در مرکز کنسول نیز نمایشگر 15 اینچی لمسی در وضعیت عمودی قرار گرفته است. هر دو نمایشگر قابلیت اجرای نرم افزارهای اندرویدی گوگل را دارند.
آلبوم عکس
POLESTAR PRECEPT :
Polestar Precept #12
Polestar Precept #11
Polestar Precept #10
Polestar Precept #9
Polestar Precept #8
Polestar Precept #7
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.