ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

راهنمای خرید 206 | مهمترین معایب پژو 206 مدل پایین

راهنمای خرید 206 | مهمترین معایب پژو 206 مدل پایینبا افزایش قیمت خودرو، تمایل اکثر خریدارانی که حدود 50 تا 80 میلیون تومان دارند و علاقه ای هم به سوار شدن پراید ندارد خرید ماشین کارکرده یا دست دوم است و یکی از محبوب ترین گزینه پژو 206 می باشد.

۲۰۶ (Peugeot 206) یک خودروی جمع و جور هاچ بک شرکت پژو فرانسه است که با ۶ تیپ تولید و عرضه شده‌است. تولید این خودرو در سال ۱۹۹۸ آغاز و در سال ۲۰۱۰ در بیشتر کشورهای جهان متوقف شد. این خودرو از سال 1380 تا هم اکنون در شرکت ایران خودرو مونتاژ و روانه بازار کشور می شود.

در ادامه با مهمترین معایب خرید مدل های پایین این ماشین آشنا شوید :

استهلاک و سیستم هیدرولیک

این ماشین همانند زانتیا ماشین پر استهلاکی است که حتی خوابیده آن هم استهلاک خاص خود را دارد.

206 حتی اگر به مدت چند سال گوشه پارکینگ بوده و استفاده هم نشده باشد، بازهم از استهلاک برخوردار است که مهم‌ترین آن‌ها شامل جلوبندی، اکسل و جعبه فرمان و سیستم هیدرولیک است که اساسی‌ترین معضل همان سیستم هیدرولیک به شمار می‌آید. سیستم هیدرولیک پژو 206 بسیار حساس و استهلاک‌پذیر است که این موضوع در مدل‌های پایین بسیار شایع‌تر است.

سیستم جلوبندی

پژو 206 علی رغم ویژگی‌های خاصش، دارای سیستم جلوبندی ضعیفی است که معمولا در مدل‌های پایین، جلوبندی بهتر از مدل‌های جدید است، اما خب طبیعی است که به خاطر کارکرد زیاد ماشین طبیعتا مستهلک شده و باید تعویض گردد. شاید هم اکنون از خودتان بپرسید که تعویض و یا تعمیر جلوبندی تمامی خودروها پس از چند سال امری طبیعی است، درست است، اما قیمت سر سام آور قطعات این خودرو کمی شما را آزار خواهد داد. برای تعویض و روبراه کردن کامل جلو بندی باید نزدیک 2 میلیون تومان هزینه کنید.

سیستم ترمز

سیستم ترمز پژو 206 تقریبا عالی‌ست. این سیستم در تیپ‌های بالا که هر 4 لاستیک از سیستم دیسکی نیز برخوردار است، بهتر می‌شود؛ اما سیستم بوستر ترمز این خودرو کمی ضعیف است که پس از چند سال متوجه خواهید شد هنگام ترمز صدای سوت و هوایی از زیر پایتان شنیده می‌شود. این صدا نوید این را می‌دهد که حدود 2 میلیون تومان باید خرج بوستر ترمز کنید!
منبع : charkhan.com | wikipedia
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.