ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پرسپولیس در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2 بر 0 شکست خورد

پرسپولیس در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2 بر 0 شکست خوردتیم پرسپولیس تهران در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی نسبتا ضعیف بازی را با 2 گل به تیم کاشیما آنتلرز ژاپن واگذار کرد.

ترکیب پرسپولیس


علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور

ترکیب کاشیما آنتلرز


کوون سون تائه، گن شوجی، شوتویاماماموتو، دیاگو نیشی، جونگ سئونگ هیون، لئو سیلوا، شما دوی، کنتو میاسو، کوکی آنزای، سوزوکی، سرجینیو
در حالی که تمامی اخطارهای بازیکنان پرسپولیس و کاشیما برای دیدار فینال آسیا، پاک شده بود اما سیامک نعمتی با دریافت کارت زرد در دقیقه 63 و در ادامه دریافت کارت زرد دوم و قرمز از سوی داور در دقیقه 93 از زمین اخراج شد تا بدین ترتیب دیدار برگشت لیگ قهرمانان مقابل تیم ژاپنی را از دست بدهد.
leo silva
دقایق حساس:

دقیقه ۳: روی فرار از جناح راست سیامک نعمتی فرصت عالی نصیب پرسپولیس شد و ارسال این بازیکن در محوطه جریمه به علی علیپور رسید و شلیک این بازیکن پس از برخورد به صورت بازیکن کاشیما آنتلرز به کرنر رفت.

دقیقه ۶: ضربه کاشته خطرناک نورالهی با واکنش تائه از زیر طاق دروازه بیرون کشیده شد.

دقیقه ۲۵:ضربه محکم سوزوگی با فاصله زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱:سرجینهو با پاس در عمق سوزوکی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که شجاع خلیل زاده با یک تکل عالی فرصت را از حریف گرفت.

دقیقه ۴۲: ضربه سر سوزوکی جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه ۴۴:شوت نورالهی با فاصله به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: بازیکنان کاشیما با پاسکاری خوب خود صاحب فرصت شدند که ضربه لئو از پشت محوطه جریمه راهی اوت شد.

دقیقه ۵۷(گل اول کاشیما آنتلرز): کاشیما که در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفته بود و با شوت لئو سیلوا از روی خط هجده قدم به گل رسید.

دقیقه ۶۹(گل دوم کاشیما آنتلرز): بازیکنان پرسپولیس در دفع ضربه ایستگاهی بازیکنان کاشیما ناموفق بودند و توپ در یک رفت و برگشت به سرجینهو رسید و این بازیکن گل دوم کاشیما را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۵: شوت کامیابی نیا توسط تائه مهار شد
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.