ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

همه چیز درباره شاسی بلند جدید شرکت اوپل | آلبوم عکس اپل موکا 2021

همه چیز درباره شاسی بلند جدید شرکت اوپل | آلبوم عکس اپل موکا 2021شرکت خودروسازی اوپل آلمان، اولین مدلی را که قرار است با چهره جدید به بازار عرضه شود معرفی کرد. این ماشین یک شاسی‌بلند کوچک به نام موکا است که تا پایان امسال رونمایی می‌شود و سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

اُپل اولین بار دو سال پیش این چهره جدید را در قالب یک کانسپت نمایش داد. طراحان اُپل این جلوپنجره را به خاطر شباهت به بخش متحرک جلوی کلاه کاسکت، ویزور نامیده‌اند.
Opel Mokka 2021
اپل موکا 2021 7#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
نوار پهن مشکی، آرم بزرگ اُپل و چراغ‌های ابرویی که همیشه روشن است، شکلی منحصر به فرد به جلوی ماشین می‌دهد و ماشین‌های اُپل را از محصولات کارخانه‌های دیگر متمایز خواهد کرد.

مارک آدامز، مدیر طراحی اُپل می‌گوید چهره جدید با هدف تعریف هویتی تازه از این مارک طراحی شده است. به گفته او، جلوپنجره جدید همزمان با نمایش شجاعت کارخانه در نوآوری، ظاهری دوستانه به محصولات اُپل می‌دهد.

اُپل که اکنون عضوی از گروه فرانسوی پی‌اس‌ای است، نسل جدید موکا را بر روی پلتفرمی مشترک با پژو ۲۰۰۸ می‌سازد. قرار است این ماشین علاوه بر موتورهای چهار سیلندر بنزینی و دیزل، با قوای محرکه الکتریکی هم ساخته شود.
آلبوم عکس
OPEL MOKKA 2021 :
#17 2021 Opel Mokka
#16 2021 Opel Mokka
#15 2021 Opel Mokka
#14 2021 Opel Mokka
#13 2021 Opel Mokka
#12 2021 Opel Mokka
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.