ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

صحبت های رهبر کره شمالی درباره دیدارش با ترامپ خبرساز شد

صحبت های رهبر کره شمالی درباره دیدارش با ترامپ  خبرساز شدکیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، آمریکا را متهم کرده که در نشست اوائل سال جاری رهبران دو کشور، "رفتار صادقانه‌ای نداشته است." رئیس کره شمالی گفت که صلح در شبه جزیره کره "تماما به آمریکا وابسته است." خبرگزاری دولتی کره شمالی سخنان رهبر این کشور را منتشر کرده است.

اظهارات رهبر کره شمالی در نشست با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در شهر ولادی وستوک روسیه بیان شده است. خبرگزاری رسمی کره شمالی گفته است آقای پوتین، دعوت رهبر کره شمالی برای سفر به این کشور را پذیرفته است و این سفر "در زمان مناسبی" انجام خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، آقای کیم به آقای پوتین گفته است "اوضاع در شبه جزیره کره و منطقه اکنون در وضعیت تعلیق است و به نقطه بحرانی رسیده است."

رهبر کره شمالی هشدار داده که وضعیت "ممکن است به حالت اصلی خود بازگردد، چون آمریکا در مذاکرات اخیر رفتار یک‌جانبه و غیر صادقانه‌ای در پیش گرفت."

کره شمالی طی هفته‌های اخیر به انتقادهای خود از دولت آمریکا شدت بخشیده است. کیم جونگ اون دو هفته پیش گفت تا پایان سال به آمریکا برای گرفتن "تصمیمی شجاعانه" فرصت می‌دهد.

این کشور همچنین خواهان کنار گذاشتن مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، از مذاکرات هسته‌ای بین دو کشور شده و او را متهم کرده که "بی‌ربط حرف می‌زند و بی‌ملاحظه است".

کیم جونگ اون و دونالد ترامپ تا کنون دو بار در سنگاپور و هانوی ویتنام دیدار کرده‌اند که این دیدارها تا کنون نتیجه‌ای به همراه نداشته است.

آقای ترامپ پس از نشست هانوی گفته بود مقام‌های کره شمالی خواهان برداشته شدن تمام تحریم‌های اقتصادی در ازای تعطیلی یک سایت مهم هسته‌ای بودند که او با این خواسته موافق نبود.

در دیدار رهبران روسیه و کره شمالی، آقای پوتین تلاش کرد به عنوان میانجی عمل کند و گفت رهبر کره شمالی برای پایان دادن به برنامه‌ هسته‌ای این کشور نیازمند تضمین‌های امنیتی بین‌المللی است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.