ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

علاقه ترامپ به گفتگوی تلفنی با رهبر کره شمالی

علاقه ترامپ به گفتگوی تلفنی با رهبر کره شمالیدونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا ابراز تمایل کرده با کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی تلفنی گفتگو کند. هم‌زمان مقام‌های کره‌شمالی از احتمال حضور ورزشکاران این کشور در المپیک زمستانی ماه آینده که قرار است در کره‌جنوبی برگزار شود، خبر داده‌اند.

روز شنبه (ششم ژانویه - ۱۶ دی) آقای ترامپ که برای تعطیلات آخر هفته به کمپ دیوید رفته در اظهاراتی متفاوت گفت امیدوار است مذاکرات هفته آینده میان مقام‌های کره جنوبی و شمالی سازنده پیش برود و به کاهش تنش در شبه جزیره کره منجر شود.

ترامپ که جنجال لفظی او با کیم جونگ اون در چند ماه گذشته همواره در صدر اخبار قرار گرفته، امروز گفت آمادگی دارد که به طور تلفنی با کیم جونگ اون، رهبر جوان کره‌شمالی گفتگو کند.

او که قرار است در تعطیلات پایانی این هفته در استراحت‌گاه کمپ دیوید با رهبران جمهوری‌خواه دیدار کند و درباره الویت‌های دولتش در سال جدید میلادی رایزنی کند، روز شنبه در برابر خبرنگاران حاضر شد و گفت همیشه به "گفتگو اعتقاد داشته" و اگر چه "پیش‌شرط‌هایی" وجود دارد اما او آمادگی دارد که تلفنی با رهبر کره‌شمالی گفتگو کند.

این در حالی است که چند روز پیش او در واکنش به سخنان سال نو میلادی کیم جونگ اون، گفته بود دکمه اتمی او بزرگ‌تر و قوی‌تر از دکمه‌ای است که کیم جونگ اون گفته روی میز کارش دارد.
معرفی کامل کشور کره‌شمالی (North Korea) / از اقتصاد تا تاریخ
زندگینامه دونالد ترامپ میلیاردر و رئیس جمهور جنجالی آمریکا
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.