ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رهبر کره دستور تخریب کامل یک مرکز معروف توریستی را صادر کرد

رهبر کره دستور تخریب کامل یک مرکز معروف توریستی را صادر کردکیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دستور تخریب تمام هتل‌ها و ساختمان‌هایی که توسط کره جنوبی در یک مرکز معروف توریستی ساخته شده بود را صادر کرد.

به گفته رسانه‌ حکومتی کره شمالی آقای کیم این مجموعه را که در کوهستان کومگنگ ساخته شده، مانند "سرپناهی موقت در یک منطقه مصیبت‌زده" توصیف کرده است.

این مرکز زمانی به عنوان نماد همکاری دو کره تلقی می‌شد. اما آقای کیم به دنبال بازدید از آن به نتیجه رسید که بهتر است به حضور سئول در آن پایان دهد.

شماری از کارشناسان عقیده دارند که این تصمیم به دنبال تبلیغات اخیر در کره شمالی مبنی بر نیاز به "اتکا به خود" برای موفقیت و دوام است.رهبر کره دستور تخریب کامل یک مرکز معروف توریستی را صادر کرد
مرکز کوهستانی کومگنگ در شرق کره شمالی است. شرکت‌های کره جنوبی این مرکز را در دهه ۱۹۹۰ و در یکی از زیباترین کوهستان‌های شبه‌‌جزیره کره ساختند.

صدها هزار گردشگر کره جنوبی با کنترل سفت و سخت اجازه بازدید از این مرکز را پیدا کردند، اما در سال ۲۰۰۸ پس از این که یک سرباز کره شمالی یک زن توریست جنوبی را به ضرب گلوله کشت، این فرآیند متوقف شد.

سال ۲۰۱۱ کره شمالی دارایی‌های همسایه جنوبی‌اش در این مرکز را مصادره و باقیمانده کارمندان این کشور را اخراج کرد.

روز چهارشنبه خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد، آقای کیم از این مرکز بازدید کرده و ساختمان‌های آن را "مخروبه" و "یک آش شله‌قلمکار بدون هیچگونه هویت ملی" توصیف کرده است.

این خبرگزاری گفت: "او دستور از بین بردن تمام ساختمان‌های بد منظر جنوبی و ساخت بناهایی مدرن به شیوه خود ما را صادر کرد."
رهبر کره دستور تخریب کامل یک مرکز معروف توریستی را صادر کرد
آقای کیم گفت که دیده شدن این ساختمان به عنوان نماد ارتباط شمال و جنوب گمراه کننده است و بجای آن، این مرکز باید به عنوان نماد استقلال کره شمالی تلقی شود.

آن طور که از کره شمالی گزارش شده، رهبر این کشور گفته است: "کوهستان کومگنگ بخشی از سرزمین ما است که به بهای خون بدست آمده است و حتی صخره و درخت آن هم مرتبط با اقتدار و افتخار ما است."

رسانه حکومتی کره شمالی همواره کیم جونگ اون را به عنوان رهبری مقتدر و الهام‌بخش تصویر می‌کند. حدود سه هفته پیش خبرگزاری کره شمالی تصویری از رهبر این کشور سوار بر اسبی سفید در کوه پکتو، بلندترین کوهستان شبه‌جزیره کره منتشر کرد.
کوه پکتو
کوه پکتو یکی از مکان‌های مقدس کره شمالی است

کره شمالی و جنوبی در حال حاضر روابط سردی با یکدیگر دارند. کره شمالی از مانورهای نظامی مشترک همسایه جنوبی‌اش با آمریکا عصبانی است و اوایل تابستان پیشنهاد ادامه گفتگو با این کشور را رد کرد.

دو کشور هنوز به طور رسمی در جنگ با یکدیگر به سر می‌برند. گرچه درگیری نظامی دو کشور در سال ۱۹۵۳ تمام شد اما هرگز توافق صلحی با هم امضا نکردند.
رهبر کره دستور تخریب کامل یک مرکز معروف توریستی را صادر کرد
عکس منتشر شده از بازدید رهبر کره از مرکز معروف توریستی کره جنوبی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.