ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر شاسی بلند جدید نیسان قشقایی 2021 منتشر شد

تصاویر شاسی بلند جدید نیسان قشقایی 2021 منتشر شدنیسان قشقایی ۲۰۲۱ با طراحی به‌روز شده، کابین جادارتر و سیستم بهبودیافته‌ی اطلاع‌رسانی و سرگرمی رونمایی شد.

نیسان قشقایی (Nissan Qashqai) جدید که در آمریکا با نام «روگ اسپرت» (Rogue Sport) شناخته می‌شود از بدنه کشیده‌تر، عریض‌تر و بلندتر نسبت به نسل قبلی خود بهره می برد.
2021 Nissan Qashqai
نیسان قشقایی 2021 16#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
کابین

قشقایی 2021 در فضای داخل کابین به خوبی می تواند مخاطبان خود را غافلگیر کند زیرا نیسان از یک نمایشگر دیجیتال 12.3 اینچی برای صفحه کیلومتر استفاده کرده و یک نمایشگر لمسی 9 اینچی نیز تنظیمات سیستم سرگرمی را برعهده دارد.
2021 Nissan Qashqai
نیسان قشقایی 2021 6#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو از طریق ارتباط بی سیم با تلفن هوشمند کاربر خودرو در دسترس قرار خواهد داشت. از امکانات آپشن نیز می توان به نمایشگر هداپ 10.8 اینچی، پورت یو اس بی ردیف جلو و عقب و ... را مورد اشاره قرار داد.

مجموعه امکانات ایمنی نیز با توجه با تریم و تحت برند نیسان پروپایلوت ارائه می شود.
2021 Nissan Qashqai
نیسان قشقایی 2021 9#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
پیشرانه

در بخش پیشرانه و تریم پایه قشقایی با نمونه 1.3 لیتری توربوشارژ هیبرید ملایمم عرضه می شود که 138 اسب بخار خروججی و 240 نیوتن متر گشتاور دارد. همچنین نمونه 156 اسب بخاری با گشتاور 260 نیوتن متر قابل سفارش است. هر دو نمونه با جعبه دنده 6 سرعته دستی هماهنگ می شوند که با محور جلو در ارتباط است.

جعبه دنده سی وی تی و سامانه تمام چرخ محرک در حالت آپشن ارائه می شوند.

همچنین برای طرفداران پیشرانه های مدرن، نمونه مجهز به سیستم هیبرید در هماهنگی با موتور 1.5 لیتری با 187 اسب بخار خروجی و گشتاور 330 نیوتن متر ارائه خواهد شد.

به گفته‌ی نیسان، فروش این شاسی‌بلند جمع‌وجور امسال از اروپا آغاز می‌شود و عرضه‌ی آن با نام «روگ اسپرت» در آمریکا هم در آینده اعلام خواهد شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.