ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

محصولات ویژه نیسان برای نمایشگاه خودروی توکیو / از نیسان جوک برف‌نورد تا ایکس تریل 2019

محصولات ویژه نیسان برای نمایشگاه خودروی توکیو / از نیسان جوک برف‌نورد تا ایکس تریل 2019 حدود دو هفته دیگه نمایشگاه خودرویی توکیو رسما آغاز به کار خواهد کرد و نیسان نیز قصد دارد مانند دیگر خودروسازان، محصولات خود را در خانه در معرض دید عموم قرار دهد و به همین مناسبت چند پروژه شخصی‌سازی شده را با خود به غرفه‌اش می‌آورد.

یکی از جالب‌ترین و زمستانی‌ترین این خودروها یک جوک تغییریافته است که سخت و خشن جلوه کرده و به جای چرخ، زنجیر‌های مثلثی و سخت دارد.محصولات ویژه نیسان برای نمایشگاه خودروی توکیو / نیسان جوک برف‌نورد با ایکس تریل 2019
این جوک "نیسمو RSnow" نام دارد و یک نسخه برجسته از SUV کوچک و برجسته نیسان است. از دیگر ویژگی‌های این اسنوموبیل یا خودروی برف‌نورد می‌توان به گلگیرهای ویژه، رشته LED های سقفی، ترکیب رنگ‌های سفید و مشکی مات و برجستگی‌های سبز رنگ نام برد. این خودرو برای عاشقان حرکت روی برف و یخ یا نیروهای گشت در نقاط کوهستانی جهان بسیار رویایی جلوه می‌کند.

ظاهرا برای نیسان استفاده از چنین ظاهر و چرخ‌هایی چندان هم غریبه و ناآشنا نیست. در سال گذشته مدل مفهومی نیسان "روگ وریرر" با ظاهر و چرخ‌های زنجیری مشابه در نمایشگاه خودرویی نیویورک توجه زیادی را به خود جلب کرد.
محصولات ویژه نیسان برای نمایشگاه خودروی توکیو / نیسان جوک برف‌نورد با ایکس تریل 2019
این خودروی عجیب در توکیو به نسخه سفارشی ایکس تریل 2019 خواهد پیوست. مدل مسابقه‌ای فرمول E، لیف نیسمو RC و GT-R مسابقات قهرمانی سوپر GT از دیگر محصولات نیسان ژاپنی در غرفه این خودروساز در توکیو خواهند بود.
محصولات ویژه نیسان برای نمایشگاه خودروی توکیو / نیسان جوک برف‌نورد با ایکس تریل 2019
GT-R مسابقات قهرمانی سوپر GT
محصولات ویژه نیسان برای نمایشگاه خودروی توکیو / نیسان جوک برف‌نورد با ایکس تریل 2019
Nissan El Grand- Concept
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.