ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

توطئه علیه مدیر مشهور شرکت رنو-نیسان

توطئه علیه مدیر مشهور شرکت رنو-نیسانکارلوس گون،‌ مدیر پیشین گروه خودروسازی رنو-نیسان-میتسوبیشی گفته است که بازداشتش نتیجه توطئه مدیران نیسان بود. او که دو ماه و نیم در بازداشت است، در اولین مصاحبه خود به روزنامه نیکی ژاپن گفته که مدیران نیسان مخالف نزدیکی بیشتر با رنو بودند و واقعیت را تحریف کردند تا از دست او خلاص شوند.توطئه علیه مدیر مشهور شرکت رنو-نیسان
در واکنش به این مصاحبه، یک سخنگوی نیسان گفت که هیریتو سایکاوا، مدیر نیسان، پیش از این اتهام کودتا علیه آقای گون را به طور کامل رد کرده است.

آقای گون متهم است درآمدش را کمتر از میزان واقعی اعلام کرده و از امکانات نیسان برای مصارف شخصی و جبران ضررهای تجاری خود استفاده کرده است.

دادگاه به خاطر بیم فرار او از ژاپن، با سپردن وثیقه مخالفت کرده و او باید تا برگزاری دادگاه در بازداشت بماند. زمان آغاز دادگاه معلوم نیست و ممکن است تا شش ماه دیگر برگزار شود. آقای گون در گفت‌وگویش با روزنامه نیکی، که در بازداشتگاهی در توکیو انجام شده، گفت که دریافت غیرقانونی هشت میلیون یورو تحریف واقعیت است و خانه‌هایی که نیسان برایش در ریودوژانیرو و بیروت خریده با تایید اداره حقوقی شرکت بوده است. او همچنین گفت که پرداخت‌ها به یک شرکت با مدیریت شهروندی سعودی با تایید مدیران نیسان بوده است.

نیسان آقای گون را به سرعت پس از بازداشتش از مدیریت شرکت برکنار کرد و هفته گذشته، او خود از مدیریت شرکت رنو کناره‌گیری کرد.

با اینکه هر دو شرکت می‌گویند به همکاری با یکدیگر متعهدند، اما نیسان مدتی طولانی است که از سهم بیشتر رنو در تصمیم‌گیری‌های این گروه خودروسازی ناراضی است. رنو ۴۳ درصد از سهام نیسان را با حق رای در اختیار دارد و سهم نیسان از رنو ۱۵ درصد و بدون حق رای است.

با بازداشت آقای گون، چشم‌انداز نزدیک‌تر شدن دو شرکت با تردید روبرو شده است. آقای سایکاوا به تازگی گفته است الان زمان مناسبی برای بررسی وضعیت همکاری دو شرکت نیست.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.