ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاسی بلند نیسان رونیز 2021 رونمایی شد!

شاسی بلند نیسان رونیز 2021 رونمایی شد!مدل 2021 نیسان اکسترا یا همان نیسان رونیز بازار ایران که یکی از موفق‌ترین تولیدات نیسان به حساب می‌آید، رونمایی شد.

نیسان اکسترا (Nissan Xterra) خودرویی است که از سال ۲۰۰۰–کنون در ایالات متحده آمریکا و برزیل تولید شده‌است. این خودرو از جمله SUVهای ساخته شده بر رویپلت فرم F-Alpha نیسان است. این خودرو بر اساس خودرویی که Frontier نام داشت تولید می‌شد. نام این خودرو از سری مسابقات سه‌گانه آف رود Xterra که تا سال ۲۰۰۶ توسط نیسان حمایت مالی می‌شد، گرفته شده‌است.
2021 Nissan X Terra
شاسی بلند نیسان اکسترا 2021 8#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
این خودرو در کلاس کامپکت اس‌یووی قرار گرفته، طراحی آن موتور جلو، توزیع نیروی پیشران، خودرو چهار چرخ محرک بوده‌است.
2021 Nissan X Terra
شاسی بلند نیسان اکسترا 2021 10#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
تغییرات ظاهری نیسان ایکس ترا مدل 2021 که امروز در خاورمیانه معرفی شد نسبت به نسل قبلی به چراغ‌های LED جلو و عقب و جلوپنجره بازطراحی شده محدود شده است.
2021 Nissan X Terra
شاسی بلند نیسان اکسترا 2021 6#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
اما در فضای کابین با موارد تازه بیشتری روبرو هستیم که شامل نمایشگر 9 اینچی اطلاعات سرگرمی، طراحی جدید دکمه‌های کنترل سیستم تهویه، نمایشگر تاشو 11 اینچی برای سرگرمی تمام سرنشینان - به جز راننده - که روی سقف نصب شده و کنترل اختصاصی تهویه مطبوع ردیف‌های دوم و سوم با دریچه سقفی می‌­شود.

صندلی‌های ردیف اول و دوم این خودرو با عنوان Zero Gravity معرفی شده و بنابر ادعای سازنده، خستگی سرنشینان در مسیرهای طولانی را بسیار کاهش می‌­دهد ضمن این‌که صندلی‌های ردیف سوم در موقعیت بالاتری قرار گرفته تا سرنشینان دید بهتری به نمایشگر داشته باشند.

صندلی‌های ردیف دوم و سوم به ترتیب با نسبت 60/40 و 50/50 قابل جمع‌آوری بوده تا فضایی کاملاً تخت برای قرار دادن چمدان‌ها فراهم شود. در تریم‌های کامل‌تر، پوشش چرم تبرای مام صندلی‌ها و آینه دیجیتال دید عقب پیش‌بینی شده است.

نیسان قصد دارد در بازار خاورمیانه پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر بنزین‌سوز را در سینه ایکس-ترا نصب نماید که 165 اسب‌بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده هفت سرعته اتوماتیک در اختیار راننده خواهد گذاشت.

این میزان قدرت برای یک شاسی‌بلند بزرگ چندان هیجان‌انگیز به نظر نمی­‌رسد اما نیسان برای مدل‌های مجهز به 4WD، مواردی شامل قفل دیفرانسیل الکترونیکی عقب، دیفرانسیل لغزش محدود، کنترل فرود از سراشیبی و دستیار شروع حرکت در سربالایی را نیز درنظر گرفته که در شرایط سخت به یاری خودرو خواهند آمد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.